Gå til innhold
Hundesonen.no

Shampoo til Papillon

Nikita2010

Recommended Posts

Det er en hund som er mye inne, og elsker å sove nesten i ansiktet mitt når vi ligger på sofaen. Av den grunn vasker jeg den ofte bak da de lange hårene der blir stive etter hun har tisset. Vasker ikke hele hunden da :) Men ønsker gjerne å bruke en shampoo som er bra for henne når jeg da vasker henne ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bark to Basik med siton, eller Al systems.

Jeg kan se etter på flaskene når jeg kommer hjem, hva de heter. Jeg liker Laser lids herbal sjampoen best. Men jeg vet ikke om andre steder enn City pet som selger den og den ligger ikke ute på nettsiden. Så om du ikke vil kjøre til stockholm,så er de andre sjampoene lettere å få tak i.

Tro det eller ei. Det finnes raser som må vaskes for å opprettholde en brukbar pelskvalitet. Men man må jo selvfølgelig ha sjampo og balsam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dinvalp.no/ Her finner du 1All system super rins shampoo og 1 All system super rich balsam. De fungerer veldig bra til hverdags. Hunden bør ikke vaskes oftere enn hver 5.dag. Men alt over det er jo helt ok. Det er viktig å sørge for at den ikke blir gående våt spesielt nå i kulda. Derfor må den selvfølgelig fønes.

http://www.hundrosetter.se/

Her finnes noen ganske få laser lides produkter. Jeg anbefaler proteintritmenten til utstilling, det skal kun minimalt til. Den kan brukes i steden for balsam. Tror den burde passe til papilon og de fleste hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://piaside.tripod.com/index.htm

Jeg fant denne. Her selges Laser lids produktene uten at man må kjøre i 9 timer til stockholm. Litt dyrere riktignok:-)

Jeg anbefaler herbal shampoen. Den er super til hverdags og utstilling. I kombinsajon med protein treetmenten, brukt i steden for balsam. Så har du en hun klar til utstilling :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble til at jeg bestilte CC :blink:

En lur ting om du handler fra hiwatha er å velge oppkrav som betalingsmetode. Jeg måtte sloss med de i en måneds tid for å få varene mine, svarte ikke på epost, telefon etc. truet med forbrukerrådet og vips, 2 dager etterpå hadde jeg varene. Så bare et tips for fremtiden .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lur ting om du handler fra hiwatha er å velge oppkrav som betalingsmetode. Jeg måtte sloss med de i en måneds tid for å få varene mine, svarte ikke på epost, telefon etc. truet med forbrukerrådet og vips, 2 dager etterpå hadde jeg varene. Så bare et tips for fremtiden .

å det er ikke bra. Jeg fikk mitt 3-4 dager etter jeg betalte. Fornøyd med varene derfra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det er ikke bra. Jeg fikk mitt 3-4 dager etter jeg betalte. Fornøyd med varene derfra da?

Fornøyd med varene ja, men overhodet ikke med service. Ergo kjøpte jeg alt jeg trenger på stand i Sverige nå nettop, for jeg vil ikke handle hos hiwatha igjen. + billigere på utstillinger/messer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...