Nikita2010 Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2010 Noen som har oppskrift på dekken til liten valp? Kunne tenke meg å strikke det til valpen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2010 Er et topic som heter Amiga sin nye strikke genser i bildeforumet, der er det diverse linker til oppskrifter til hund (og jeg har ikke tid til å lete det opp nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2010 Her er ein link til oppskrift. Mor mi strikka eit slikt til hunden. Garstudio har også mange andre opskrifter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
29a Skrevet 23. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2010 jeg gjør det veldig, veldig enkelt. Strikker først en firkantet, avlangt stykke til ryggen. deretter så strikker jeg et smalt stykke til å ha fra halsen, mellomr bena, og legger på flere masker til å ha på magen, og syr dette sammen :rolleyes2: veldig bra, hemmer ingen bevegelser heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita2010 Skrevet 25. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2010 tusen takk for mange tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar