Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå går hodet mitt helt i surr...


meika

Recommended Posts

Hmm, du har et poeng :D

Jeg kommer iallfall til å prøve å trene han ferdig på et år (det er vel ca, så lang tid jeg bruker på å få nok penger på¨hundekontoen), Jeg tenkte jeg skulle gå over på klikkerprinsippet, noen som har gode erfaringer med det? kanskje det finnes en trener jeg kan sende han til? :lol:

Kjøp boken "Ikke skyt hunden", jeg har faktisk hørt fra en førskoleklærer at hun mente boken burde vært obligatorisk lesing i løpet av utdannelsen sin :D

Læringsmetodene som beskrives er universale, og skal i teorien funke like bra på mennesker som på hunder :D

Ellers vil jeg bare gi en god klem og regner med at du er takknemlig for at alt ordnet seg tilslutt! :ahappy: Og du får nok den valpen før du aner ordet av det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp boken "Ikke skyt hunden", jeg har faktisk hørt fra en førskoleklærer at hun mente boken burde vært obligatorisk lesing i løpet av utdannelsen sin :D

Læringsmetodene som beskrives er universale, og skal i teorien funke like bra på mennesker som på hunder :D

Ellers vil jeg bare gi en god klem og regner med at du er takknemlig for at alt ordnet seg tilslutt! :D Og du får nok den valpen før du aner ordet av det;)

Jeg så at han på bloggen anbefalte den også :ahappy: Den får stå på ønskelista til jul! Han skrev også om skoler som begynte å innføre denne type pedagogikk på elevene! :lol:

Jeg er veldig glad for at alt ordnet seg, jeg blir jo litt lei meg og småsjalu når jeg ser at de legger ut bilder osv. av voffen på fjes men jeg velger å bare svelge det ned og heller tenke på valp! :D Jeg vil faktisk at det skal gå et år + før ejg får meg ny hund, da har jeg tid til å legge av masse penger (også en god slant til uforutsette dyrlegeregninger) og lære meg mer! Mye mer! Samt at jeg i mellomtiden og har skaffet meg en ny jobb med bedre lønn, arbeidstider og der hunden (forhåpentligvis) kan være med :D Jeg skal være godt forberedt når den lille kommer i hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...