sham Skrevet 15. November 2010 Rapporter Skrevet 15. November 2010 Hei! Da prøver vi oss igjen Jeg og Armagnac (eller hvordan det skrives) skal møtes å gå en liten tur sammen Og tenkte å spørre om det var noen flere som blir med (Jeg skal ikke forsove meg denne gangen ) Tid: Fredag 26.11.10 ? Sted: Skiptvet Kl: hm... Når passer det for dere? Jeg kan ikke for sent, altså jeg kan på dagtid Hvem er med? Edit: Skrev feil dato
Anette Skrevet 15. November 2010 Rapporter Skrevet 15. November 2010 Jobber på dagtid også skal jeg på dogs4all neste dag Neste gang kan vi sikekrt komme over
sham Skrevet 15. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2010 Jobber på dagtid også skal jeg på dogs4all neste dag Neste gang kan vi sikekrt komme over Ja sant det, er dogs4all neste dag ja. Hadde jeg glemt Synd jeg ikke får møtt Amiga da
Anette Skrevet 15. November 2010 Rapporter Skrevet 15. November 2010 Ja sant det, er dogs4all neste dag ja. Hadde jeg glemt Synd jeg ikke får møtt Amiga da Slutte å sove så mye da hihi Men en anneeeeen gang kan jeg komme over så kan du kosemose henne
SiriEveline Skrevet 15. November 2010 Rapporter Skrevet 15. November 2010 Samme "unnskyldning" som Anette Men skulle absolutt gjerne ha kommet Neste gang
sham Skrevet 15. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2010 Slutte å sove så mye da hihi Men en anneeeeen gang kan jeg komme over så kan du kosemose henne Er deilig å sove jooooooooh Ja jeg vil kosemose henne. Har aldri kosemost en corgi Samme "unnskyldning" som Anette Men skulle absolutt gjerne ha kommet Neste gang Så kjedelig da Ja bli med neste gang Vi er vel egentlig veldig åpne på dag altså Så hvis noen kan en annen dag er det bare å skrike ut
armagnac Skrevet 15. November 2010 Rapporter Skrevet 15. November 2010 Nanti kommer, for å lære seg å være selvstendig uten Kita Kan vi ikke si kl. 13 da??
sham Skrevet 15. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2010 Nanti kommer, for å lære seg å være selvstendig uten Kita Kan vi ikke si kl. 13 da?? Nantipanti Selv om Tass er veldig gla i Kita da Kl 13 er greit for meg
armagnac Skrevet 15. November 2010 Rapporter Skrevet 15. November 2010 Nantipanti Selv om Tass er veldig gla i Kita da Kl 13 er greit for meg Får heller la lille Tass leke med Kita når Nanti begynner å bli sliten, så kan Nanti sitte i bilen litt mens de leker
sham Skrevet 16. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. November 2010 Får heller la lille Tass leke med Kita når Nanti begynner å bli sliten, så kan Nanti sitte i bilen litt mens de leker Det går ann vettu
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar