Gå til innhold
Hundesonen.no

Bergen: Uoffisielt agilitystevne 23. november 2010

Gronnis

Recommended Posts

Uoffisielt agilitystevne

Den 23. november arrangerer hundelinjen på Stend et agilitystevne og vi håper derfor at de som har tid og lyst blir med og deltar!

Stevnet begynner klokken 18:00 og vil foregå i ridehallen på Stend. Vi har valgt å dele vanskelighetsgradene inn i nybegynner agility og videregående agility. Med andre ord blir det to typer agilityløp med forskjellig vanskelighetsgrad, det blir ikke arrangert hopp.

Ønsker du å melde deg på sender du en e-post til følgende adresse: [email protected]

Ta med navn på hund, eier, hvilken vanskelighetsgrad du vil delta i og hvilken størrelsesklasse hunden konkurrerer i.

50 kr for første løp og 25 kr for resten, det betaler man på stedet. Det blir salg av mat og drikke og vi har også premieutdeling.

Har du ellers noen spørsmål er det bare å sende e-post :ahappy: Fortell også om stevnet til andre i agilitymiljøet som du tror vil delta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å starte å konkurrere i agility, men jeg har ikke hunden min her :ahappy: Jeg håper på å få henne opp til neste år da, siden det er ren hundelinje da :ahappy: Får prøve å bli med på noen knkurannser da heller. Kan være jeg kommer og ser på, regner med Else Marie, ei i klassen min skal delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil seeee, jeg antar det er åpent for pulikum?Jeg skal jeg spre ordet :ahappy:

Det er bare til å komme og se på :ahappy: Flott at du sprer ordet også!

Jeg har veldig lyst til å starte å konkurrere i agility, men jeg har ikke hunden min her :ahappy: Jeg håper på å få henne opp til neste år da, siden det er ren hundelinje da :D Får prøve å bli med på noen knkurannser da heller. Kan være jeg kommer og ser på, regner med Else Marie, ei i klassen min skal delta.

Går du på Stend du også da? :( Du må bare komme og se på.

Har registrert at Maia skal delta med to hunder ja :P Er veldig bra at folk melder seg på, så jeg håper folk fortsetter med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du på Stend du også da? :ahappy: Du må bare komme og se på.

Har registrert at Maia skal delta med to hunder ja :P Er veldig bra at folk melder seg på, så jeg håper folk fortsetter med det!

Jepp, går første året :ahappy: Kom plutselig på at jeg sannsynligvis ikke kan se på likevel, tror jeg skal jobbe da. Men, om jeg ikke skal jobbe kommer jeg sikkert og ser på :ahappy:

Edit: Trodde det var en lørdag, men var visst en tirsdag. Da er jeg nok hjemme, så kanskje jeg kommer og ser på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny info: man kan delta i både nybegynner og vanskelig, men hvis man deltar i nybegynner og hunden ellers konkurrerer i klasse 2 eller 3 kan dere ikke bli premiert.

Ta med hvilken klasse hunden ellers konkurrerer i til vanlig når dere melder dere på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er det noen som har kompetanse når det gjelder forvask av spisebestikk og servise før man setter det inn i maskin med kort vaskesyklus (steamer). Skal man vaske med håndoppvaskmiddel først, eller bare bruke rent vann? Finner ingen spesifikk beskrivelse hos mattilsynet. Har bare hørt at det kan ødelegge maskinen. Hvis noen har en link å vise til, helst fra produsent (Miele, Hobart el.lign.) hadde det vært fint.  
    • Avstand? Om hun kjefter, ta henne bort fra ham. Eller ham bort fra henne.  Dette er en prosess som tar mye tid, så jeg tenker at det kan være hun har større behov for rom og avstand en god stund til. Å ta igjen et par år med sosialisering som skulle skjedd fra valpestadiet vil ta lang tid og mye tålmodighet tror jeg.
    • Nå har frøken Lilje, usikker omplasseringshund, bodd hos meg i 3,5 mnd. Hun begynner å bli ganske husvarm og trygg på meg, men andre hunder og fremmede mennesker som tar kontakt er skumle, så de prøver hun å skremme bort. Det er greit nok, jeg skjønner at det har vært hennes eneste forsvar så langt i livet. Men så har vi en veldig grei og trivelig nabohund som vi har gått litt turer med, og han kjefter hun voldsomt på. I begynnelsen var det helt sikkert usikkerhet, hun ville gjerne følge etter og være nær han på tur, men så snart han snudde seg og så på henne ble det skummelt = bjeffing. Men nå synes jeg nesten det bikker over i bølling fra hennes side, for nå kjefter hun på han nesten uansett hva han gjør. Han er verdens snilleste og lar henne være helt i fred, så det er absolutt ikke noen grunn til at hun skal holde på sånn. Og ikke minst er det fryktelig urettferdig at han skal få så mye kjeft for ingenting. Hva gjør man? Hun er helt klart fryktelig dårlig sosialisert og har godt av å være sammen med snille hunder, men denne oppførselen synes jeg er uakseptabel.
    • Anbefaler deg å prøve huken multisele, det er den eneste jeg har prøvd som min hund klarer å trekke i uten å bli hes. Har prøvd ulike trekkseler men huken multisele er det eneste som fungerer her. Bor du i Oslo eller nærheten kan du få prøvd størrelser hos Brukshunden, men du får kjøpt på nett også. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...