Gå til innhold
Hundesonen.no

Når man har mistet kvitteringen(betalt)


tm100021

Recommended Posts

Skal jo på utstilling i helgen og har endevendt huset for å finne kvitteringen (som jeg hadde bare for noen dager siden jo :aww: ) og klokken er jo etter tre, så jeg får jo ikke bare stoppet innom og bedt dem om å fikse en ny eller da. Lurer på om jeg skal prøve å prøve å ta med kontoutskrift eller er det bare helt tapt? Ser ikke noe sted på nettbanken der det står "print ut" for en enkel overføring/betaling eller.. ÅÅå surrehodet :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken Windows versjon har du? En skjermbildekopi (av kvitteringssiden i nettbanken) er enkelt å ta med Utklippsverktøy, som finnes med Windows 7 versjonen. Print ut eller ta og send kopien til deg selv på email og print ut emailen etterpå, klipp bort det unødvendige og du har en kvittering fra nettbank :- )

Har du ikke innstallert Utklippsverktøy, søk etter det på datamaskinen, og klikk på treffet. Vips er det oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja - en kontoutskrift holder sikkert det også (såfremt det står hvem som har fått innbetalingen, evt. kontonummer e.l.).

Men troligvis har arrangøren også fått pengene dine, og da står det på betalingslisten deres. Du kan jo ringe og spørre dem? (Så slipper du og uroe deg noe mer)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å få opp all betalingsinformasjon når jeg trykker på "detaljer" (el noe sånn) når jeg går inn på kontobevegelser..

Det var den jeg leita etter så lenge :aww: Jeg fant den til slutt, og fått printet ut- Har ringt han mannen to ganger allerede denne uken så tenkte jeg skulle la vær idag, men ringte han- han har ikke listen foran seg men sa at om det var noe tull i sekretariate så måtte jeg bare si jeg hadde snakket med han og de fikk kalle på han da :hmm: Ser ut til at det ordner seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...