Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepensjonat/kennel i Trondheimsområdet

Guest Snusmumrikk

Recommended Posts

Guest Snusmumrikk

Hei!

Noen som har erfaringer med kenneler i Trondheimsområdet? Jeg har vært innom tanken på Pias hundepensjonat selv om de holder til et godt stykke utenfor Trondheim. Noen som har erfaringer med dem (negative ting kan godt sendes på PM om dere ikke vil legge det ut)? Tenkte å evt kjøre innom dem og hilse på og se på stedet neste gang jeg kjører sørover, men jeg tar gjerne imot tips om andre steder også. Selbu hundepensjonat holder stengt hele 2011, så de er uaktuelle.

Jeg skal være borte i 2 uker, så jeg plasserer han ikke et sted jeg ikke vet at han har det bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Vi bruker kun Pias Dyrepensjonat i Haltdalen, kjører heller mange mil dit enn andre, og nærmere plasser. Veldig trivelige eiere som har ordnet en flott plass for hunder og katter.

Både inne-og uteområdene er større enn hva forskriftene tilsier. De har overvåkning over plassene, slik at de raskt kan reagere om det skulle være noe.

I sommer var det 3 år siden sist vi hadde hunder der, og når vi kom nå i sommer var begge hundene lykkelige over å se de igjen. Halene gikk som noen visper og de ivret inn for å finne plassene sine :P Jeg anbefaler Pias på det varmeste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...