Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel i Oslo-området

Hanne Marit

Recommended Posts

Hei!

Vi skal bort i høstferien, en uke. Bono er blitt nesten 3,5år og han har aldri vært på kennel. Vi får kanskje pass av noen venner noen av dagene, men så ser vi at det kanskje er en ide å teste dette med kennel, for det er jo ikke alltid man har noen som kan hjelpe til, selv om vi har vært heldige til nå.

Er det noen som har noen erfaringer med gode kenneler, som vil dele info om turgåing, priser og slikt om kenneler i Osloområdet? Det hadde vært til stor hjelp, så jeg ikke har så alt for mye å velge mellom..

Hilsen Hanne Marit og Bono

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi skal bort i høstferien, en uke. Bono er blitt nesten 3,5år og han har aldri vært på kennel. Vi får kanskje pass av noen venner noen av dagene, men så ser vi at det kanskje er en ide å teste dette med kennel, for det er jo ikke alltid man har noen som kan hjelpe til, selv om vi har vært heldige til nå.

Er det noen som har noen erfaringer med gode kenneler, som vil dele info om turgåing, priser og slikt om kenneler i Osloområdet? Det hadde vært til stor hjelp, så jeg ikke har så alt for mye å velge mellom..

Hilsen Hanne Marit og Bono

Du gjøre vel neppe store feil om du velger Standal i Nittedal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruet meg veldig til å ha mine to bortskjemte frøkner på kennel da de er vant til å ligge i sofaen og være en del av familien. Tror faktisk det var noen her som anbefalte Bjeff Hundeservice på Jessheim, der Charlotte tilbyr privat pass av hunder. Nå har mine vært der to ganger, 4 og 7 dager, og de kunne ikke hatt det bedre. De vil virkelig ikke dra derfra når vi kommer :D

Veldig flink og hundevant dame og to superskjønne småjenter som hjelper til. Etter at mine var der i sommer, logrer de som besatte hver gang de ser jenter i den alderen. :wub:

http://www.freewebs.com/bjeffhundeservice/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...