Gå til innhold
Hundesonen.no

Begge ørene henger nå

~Marlene~

Recommended Posts

Skrevet

:-o det er jo helt rart...for d er ikke lenge siden det ene øret sto å begge var på vei opp!

hvorfor henger begge nå!? :?

det er ikke så farlig da men jeg vil bare vite hvorfor

Skrevet

Hvor gammel er valpen nå da ? Jeg kjenner ikke rasen så godt, men på mange andre hjelper det å massere ørene (øker blodsirkulasjon), mange teiper opp ørene.

Når de kommer i tannfellingen er det mange ører som ser helt merkelige ut, og det er da det er viktig (om man syns det) å gjøre noe med ørene,da brusken i dem stivner.

Lykke til.

Skrevet
:-o det er jo helt rart...for d er ikke lenge siden det ene øret sto å begge var på vei opp!

hvorfor henger begge nå!? :?  

det er ikke så farlig da men jeg vil bare vite hvorfor

Ørene hos en papillon, går litt opp og ned, når de er valper.

Har hørt at de kan dette ned under tanfelling og ved vaksinasjon.

Miko sine gikk litt opp og ned til han var 8,5 uker, men etter det har de står rett opp, hihi :lol:

Skrevet
valpen er 14 uker nå...så når er tannfellingen?

Hmm, er ikke helt sikker :-k

Tror han begynte når han var ca 3 mnd, å han mistet den siste for ca en uke sia, nå er han 6 mnd...

Skrevet
Kan du ikke teipe dem?? :?

Ja teip eller lim...

Vurdere å dyppe halen til buster i lim i dag, han bare loggrer når vi skulle ta oppstillingsbilde... :lol:

Men, ørene vokser vel som resten av hunden, å snart får ørene styrken til å hode seg opp hele tiden... :wink:

Skrevet

Hvis de detter ned å blir nede er det jo en phalene, ikke noe å gjøre med det...!

Men hu er jo lita enda, så det kan jo godt henne de reiser seg igjen.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...