Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil dere se bilder fra en fantastisk tur?

Anne

Recommended Posts

Så ut som en kjempefin tur' date=' der har jeg også lyst å gå :D Var det lett å finne fram til turstien i Helvik(har aldri vert der) Nydelige hunder du har :)[/quote']

Ja, da vi kom av toget gikk vi ut på veien og til venstre, så kom vi til en grus-parkeringsplass, rett frem og mellom "bommen" så var vi på stien :D Så var det bare å følge stien til Egersund, den sluttet på en parkeringsplass. Der gikk vi ut til veien og så følgte vi en gang og sykkelsti tiltogst. Tar vel ca 5 min fra parkeringsplassen... Egentlig veldig enklet :D Veldig greitt når en kan ta toget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er der vi har hytte, har gått den turen en del ganger selv. :)

Det er en gammel togbane, det gule huset dere gikk forbi var togstasjonen, ned der er er hytta vår. :D

Vi hadde do pause der (veldig greitt at de hadde satt opp sånne "festival-do"), og da gikk jeg ned der å kikket litt. Kanskje vi treffes engang :wink: Kommer det en stor RR så redd all maten!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde do pause der (veldig greitt at de hadde satt opp sånne "festival-do"), og da gikk jeg ned der å kikket litt. Kanskje vi treffes engang :wink: Kommer det en stor RR så redd all maten!!! :D

kanskje vi treffes ja, jeg skal passe på å låse inn maten hvis jeg ser en brun hund nedi buskene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...