Margrete Skrevet 23. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Ett helt kull med bare hannhunder, da tenker jeg oppdretter blir glad *ler* Er jo så lett å bli kvitt! Men tror det jaggu blir Diktator tema ja, foreløpig en av de beste sammen med pop figurer. Nå har jeg noe å tenke på ja!
Caroline Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Tema "Dolly Dimples" Pizzavalper! Margherita/Margherita Sexy/Margherita Vampire/Margherita Dangerous Dolly Goes On Holiday Tiddelibom King Creole Dolly's Choice Hot Lips Caramba Hangover Los Bandidos Parmanoia Hello Louis Bombay Chill Beef Eater King Of The Road Monas Furore Dirty Harry Det var de mest brukbare navnene på lista med klassiske pizzaer
Pim Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Ellers kan man vel kalle Cleopatra for en slaks diktator? Eller Queen Elisabeth I, men en monark er vel ikke en diktator? Cleopatra syns jeg at fortjener diktatortittel og i tillegg har du jo "farao" Hatshepsut. Ellers *google fort-fort* finner jeg disse damediktatorene: Imelda Marcos (kalt "The Steel Butterfly" eller "The Iron Butterfly") Erzabet Bathory av Ungarn, "kalt "The Blood Countess") Tz'u-hsi (Kinesisk kongehore ( ) som tok makten og var, vel, litt slem?) Julia Maesa er kanskje litt på grensen, siden hun aldri egentlig hadde den offisielle makten Sirimavo Bandaranaike (Sri Lanka) Dronning Isabella av Spania (som bl.a. oppfordret til den någet kjente spanske inkvisisjonen) Burde holde nå, snart?
Nirm Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Octavian / Keiser Augustus var også diktator i Roma. Selv om han blir regnet som den første keiseren, så var han i realiteten diktator. Og en del av de egyptiske Faraoene kan vel nesten regnes som diktatorer? De styrte vel ganske så eneveldene, gjerne sammen med sin søster/bror (er det rart det har vært mye rare folk i makten liksom!) Evt kan du jo bruke navnet på en kone til en diktator eller en søster. I følge Ikkepedia er Tante Sofie diktator da.
SFX Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Tema "Dolly Dimples" Pizzavalper! Margherita/Margherita Sexy/Margherita Vampire/Margherita Dangerous Dolly Goes On Holiday Tiddelibom King Creole Dolly's Choice Hot Lips Caramba Hangover Los Bandidos Parmanoia Hello Louis Bombay Chill Beef Eater King Of The Road Monas Furore Dirty Harry Det var de mest brukbare navnene på lista med klassiske pizzaer Nå ble jeg sulten... Ellers er jo Dirty Dancing en klassiker, men kanskje någet oppbrukt. Hva med ulike danser, i disse SYTYCD-tider? Foxtrot, Quickstep, Engelsk vals, Polka, Slowfox, Tango, Vals, Wienervals, Cha cha cha, Rumba, Salsa, Samba, Jive, Paso Doble, Balboa, Charleston, Lindy hop, Boogie-Woogie, Ballett, Hiphop, Locking, Popping, Krump, Monkey style, House, Jazzballett, Freestyle, Stepp. Rått kopiert fra Wikipedia. Jeg skulle gjerne hatt en som het Monkey Style
Peers Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 *klipp* Rått kopiert fra Wikipedia. Jeg skulle gjerne hatt en som het Monkey Style Det samme tenkte jeg at jeg ville ha
Margrete Skrevet 23. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Tusen takk! Det tok litt tid, men nå er dere i gang
Garmen Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Husker ikke om noen av disse allerede er nevnt: Marie Antoinette Kleopatra Jean D'arc (skjønt hun var strengt tatt bare general) Boudica (keltisk dronning) Elizabeth den 1. og 2. Dronning Victoria Elizabeth Bathory Catherine den store (Bloody) Mary, dronning av skottland Golda Meir Imelda Marcos Penthesilea (amazondronning)
Minadachs Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Foreksempel Drikker. Altså sånn: Alkoholholdige drinker Cosmopolitan Sex on the beach (eller stryk den kanskje hehe) Bloody merry Og alle de andre jeg ikke kan navnene på
Toril Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Du kan jo "håpe" at det kommer et rent hannhundkull, da er det jo ikke noe problem å bruke diktatortema! (Og legg til Idi Amin på lista, han var ikke så veldig koselig han, heller.) Idi AMIN har jeg kjent.Herlig rottweiler med meget sterke meninger om "slask" og diverse. Norges første godkjente ruinsøkshund og en solid tjeneste hund.
Nirm Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Dynastier. Ikke som i TV serien, men som i eksempel Tudor dynastiet, Ming dynastiet etc.
Margrete Skrevet 26. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Dynastier. Ikke som i TV serien, men som i eksempel Tudor dynastiet, Ming dynastiet etc. hm ja, det må jeg se litt mer på :rolleyes2:
Aya Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Eller dødsguder/gudinner: Klippet fra wikipedia: Mictlantecuhtli Aztec Ankou Breton Ereshkigal Babylonian Nergal Babylonian Babalu Aye (also known as Omolu, Sonponno, Obaluaye, Sakpana, Sakpata) Yama: Yama (Hinduism), Yanluo, Enma Hinduism, Chinese Buddhism, Japanese Buddhism Mot Canaanite Morrigan Celtic Anubis Ancient Egypt Osiris Ancient Egypt [3] [4] Tuoni, with his wife and children Finnish Thanatos Greek Hades Greek Ghede Haitian Vodou Ogbunabali Igbo Azrael Arabic Izanami Japan (Shinto) Hine-nui-te-pō Maori Kisin, Uacmitun Ahau Ishtar-Deela Nakh Santa Muerte Mexico Grim Reaper Europe Morana Slavic Mors Roman Pluto Roman Orcus Roman Dis Pater Roman Odin Norse Hel Norse Freyja Norse Erio Basque
Pim Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Dimlinger, vel :rolleyes2: Badedimling, Bitedimling, Matdimling, osv. ...no?
Margrete Skrevet 26. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Dimlinger, vel :rolleyes2: Badedimling, Bitedimling, Matdimling, osv. ...no? *ler* Eller hadde jo Aya også noen gode navn!
HHC Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Skrevet 29. Juli 2010 Finne et ord på D som går igjen? Et flatkull i Norge som har "Point" som fellesnevner. Blir mye forskjellig, men de hører allikevel sammen. Eksempler fra det er; Point Of No Return, Catch The Point, Match Point, Make A Point ovs.. Ellers likte jeg Dolly greia jeg da
Nirm Skrevet 7. September 2010 Rapporter Skrevet 7. September 2010 Hvordan går det med kullet da? Og hva har temaet blitt?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar