Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass av to små troll 2. Oktober

Midas

Recommended Posts

2. Oktober skal vi i bryllup til søstra til min samboer, og blir derfor opptatt fra formiddag til seint på kvelden. Dette skal være på Gjøvik. Skal alltids gå bra uten hundepass, og ha med hundene i bilen og sånn, men det beste hadde vært om noen kunne hatt de denne dagen, og til neste morgen. Vi kan kjøre de på formiddagen, til de som evt kan ha de. Det er ei tispe (fox terrier) på 2,5 år, og en tollervalp som da er 6 mnd. De er ukompliserte hunder, som er greie å ha med seg. Dina kan være litt sjefete med andre hunder, men går stort sett godt overens med hunder, spesielt hanner. Hvis noen har mulighet til å ha trollene mine den dagen, så gjerne ta kontakt her eller på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

2. Oktober skal vi i bryllup til søstra til min samboer, og blir derfor opptatt fra formiddag til seint på kvelden. Dette skal være på Gjøvik. Skal alltids gå bra uten hundepass, og ha med hundene i bilen og sånn, men det beste hadde vært om noen kunne hatt de denne dagen, og til neste morgen. Vi kan kjøre de på formiddagen, til de som evt kan ha de. Det er ei tispe (fox terrier) på 2,5 år, og en tollervalp som da er 6 mnd. De er ukompliserte hunder, som er greie å ha med seg. Dina kan være litt sjefete med andre hunder, men går stort sett godt overens med hunder, spesielt hanner. Hvis noen har mulighet til å ha trollene mine den dagen, så gjerne ta kontakt her eller på pm.

Jeg kan passe hundene dine det døgnet. bor i Eidvoll og det er ikke noe lenger å kjøre forbi her. Send meg en mail du=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Jeg har egentlig ikke fulgt med mer på denne tråden da det ikke var noe respons på lenge. Det har ordnet seg, søsteren min bor i leiligheten min og passer hundetussene den helgen. Men tusen takk for at du ville passe de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...