Gå til innhold
Hundesonen.no

hvordan trene å stå pent

WheatenMali

Recommended Posts

Trener en dalmis til utstilling, men så er det bare det at han liker ikke å bli tatt på bak, så hvis jeg skal rette på han så krymper han seg, så jeg har bedt eieren om å ta på han bak bare for å øve på det. Så prøver jeg med godbit for å få han til å stå fritt, men da senker han kroppen og rompa og spiser godbiten :? Noen tips til hvordan jeg skal trene så han står bra?

Jeg tenkte å prøve pipeleke i dag, får se hvordan det går, men kan jo ikke løpe rundt med det i ringen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener en dalmis til utstilling, men så er det bare det at han liker ikke å bli tatt på bak, så hvis jeg skal rette på han så krymper han seg, så jeg har bedt eieren om å ta på han bak bare for å øve på det. Så prøver jeg med godbit for å få han til å stå fritt, men da senker han kroppen og rompa og spiser godbiten :? Noen tips til hvordan jeg skal trene så han står bra?

Jeg tenkte å prøve pipeleke i dag, får se hvordan det går, men kan jo ikke løpe rundt med det i ringen :?

det kan du vell, mangen som gjør det(med en liten pipeleke altså inne i hånden) og har til og med vært ute for dommere som bruker pipeleker for å få kontatk med hunden jeg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...