JulieOgBertene Skrevet 22. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2010 Hvem skal dit? Jeg reiser med min mor nedover, er 29 aussier påmeldt. Jeg starter hvertfall å bli nervøs alt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 22. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2010 Hvem skal dit? Jeg reiser med min mor nedover, er 29 aussier påmeldt. Jeg starter hvertfall å bli nervøs alt nå! Så spennende da Hvem skal dømme? Er selv i Trondheim den helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 22. Juni 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2010 Brace Andrew H, fra Storbritannien. Vært borti han før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 22. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2010 Brace Andrew H, fra Storbritannien. Vært borti han før? Var det ikke han som dømte Kongsberg i fjor tro? Edit: nei, det var Andrew Beare det.. Da vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 22. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2010 Vi skal. Har meldt på begge mine, men er usikker på om jeg stiller shibaen da han fikk et snev av bordangst igjen på Trippelen sist helg. Hampus skal i alle fall i ringen, noen og førti DSG påmeldt om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar