Gå til innhold
Hundesonen.no

Metall lukt.. HASTER..

SCRM

Recommended Posts

Jeg blir litt sjokkert jeg, over at du må reise helt til Stjørdal for å få sjekket henne av veterinær... :ahappy: Uansett så var det bra at det ikke var livmorbetennelse. Jeg brukte Byåsen dyreklinikk når jeg bodde i Trondheim, og var veldig fornøyd med de. Heimdal har også et godt rykte. Bor du på Melhus? OT, men jeg kommer fra Melhus, jeg har aldri brukt den veterinærklinikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt sjokkert jeg, over at du må reise helt til Stjørdal for å få sjekket henne av veterinær... :blink: Uansett så var det bra at det ikke var livmorbetennelse. Jeg brukte Byåsen dyreklinikk når jeg bodde i Trondheim, og var veldig fornøyd med de. Heimdal har også et godt rykte. Bor du på Melhus? OT, men jeg kommer fra Melhus, jeg har aldri brukt den veterinærklinikken...

Jeg bor på Ler, det er 15 min forbi melhus.. Jeg bruker Heimdal til vanlig og jeg er også kjempe fornøyd med de.. Vetten på Byåsen sa det ikke var nødvendig og komme inn idag å siden jeg ikke var helt sikker på hva det var, så ringte jeg en annen vet. som sa jeg burde ta meg turen.. :wub: Bikkja er allerede bedre, så angrer ikke et sekund på at jeg dro.. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...