trulte Skrevet 13. Juni 2010 Rapporter Skrevet 13. Juni 2010 Mamma hadde en hund for mange år siden som jeg har lyst å prøve å finne avkom/etterkommere etter, men aner ikke hvor jeg skal begynne Detter er det jeg vet: * Schæfer-tispe * Født i 1969 * Ble avlivd før hun var 10 år * Hun het visst Malish von Schinkelring (aner ikke stavemåte eller om dette faktisk er stamtavlenavnet) * Fikk 1 kull Har prøvd å googla, men finner ikke noe...så noen som har noen lure tips?
SchäggApen Skrevet 13. Juni 2010 Rapporter Skrevet 13. Juni 2010 Mamma hadde en hund for mange år siden som jeg har lyst å prøve å finne avkom/etterkommere etter, men aner ikke hvor jeg skal begynne Detter er det jeg vet: * Schæfer-tispe * Født i 1969 * Ble avlivd før hun var 10 år * Hun het visst Malish von Schinkelring (aner ikke stavemåte eller om dette faktisk er stamtavlenavnet) * Fikk 1 kull Har prøvd å googla, men finner ikke noe...så noen som har noen lure tips? Fant henne på Dogweb. Navn og reg.nr.: Malish - &11660/70 Rase: Schäferhund Kjønn: Tispe Far: Ingodds Korrak Mor: Assa Farfar: Arno von Schinkler Ring Farmor: Ingodds Fazette Morfar: Dino Mormor: Ingodds Fia Det stod ikke noe om avkom. Sikkert for mye jobb å legge inn dette i Dogweb i ettertid (Dogweb fantes jo ikke i 1970), men regner med at NKK har opplysningene i manuelle registre.
trulte Skrevet 13. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2010 Tusen takk! Tenkte at der var det ikke noe vits å søke for det fantes jo ikke da hun levde
SchäggApen Skrevet 13. Juni 2010 Rapporter Skrevet 13. Juni 2010 Malish er jo etterkommer etter 3 hunder fra Ingodds, så kanskje de har registrert noen opplysninger om kullet til Malish. Vet ikke hvordan det er, men jeg regner jo med at en oppdretter følger litt med på etterkommerene etter egne hunder.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar