Gå til innhold
Hundesonen.no

Klorofyl tabletter


Blondiemamma

Recommended Posts

Blondie fant ut i går hun, at NÅ er en fin,fin tid å få løpetid på.... :) Vi skal jo kjøre nedover med noen som har hunnhunder, samt bo i Danmark hos en som hannhunder også... Men hun snakker om at i DK får man kjøpt noe som heter Klorofyl tabletter, som minsker kroppslukten.. Noen som vet om man får tak i disse i Norge? og heter det det samme her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie fant ut i går hun, at NÅ er en fin,fin tid å få løpetid på.... :) Vi skal jo kjøre nedover med noen som har hunnhunder, samt bo i Danmark hos en som hannhunder også... Men hun snakker om at i DK får man kjøpt noe som heter Klorofyl tabletter, som minsker kroppslukten.. Noen som vet om man får tak i disse i Norge? og heter det det samme her?

http://www.hundsomhobby.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=793&category_id=68&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sjekket ut at DKK tillater løpetisper på utstillingen først! Jeg vet det var noen som brente seg på å dra til en eller annen verdensutstilling med løpsk tispe og ble nektet adgang. Lurer på om det var i Amsterdam ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine danske hundevenner sier at løpetisper er tillatt på utstilling i DK, og at hvis de har gjort noen forandringer med det i forbindelse på WDS, så burde det stå i mailen med startnr.. Kan heller ikke finne noe om det på DKK sine sider eller websidene til WDS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vet 100% sikkert at løpetid er lovlig på vanlige hundeutstillinger i DK. Jeg skal bo hos en oppdretter som har drevet med utstilling i 20 år, så hun vet nok reglene der borte... men hvordan det er på WDS er vi litt usikre på.. men som hun sier.. Om de har gjort spesielle regler til WDS, så burde det jo være merket TYDELIG på hjemmesiden og på påmeldingene..

Edit: Lurer forresten på hva det er med dette dyret mitt, løpetider og utstillinger.. Dette er vel 4'de gangen løpetiden kræsjer med utstillingene... Har vi stille perioder med utstilling så kan man banne bein på at DA løper hun ikke.. Gått å ventet løpetid siden april, men neida.. Dyret skal være høyløpsk til WDS hun.... Møkkabikkje... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - de faktisk skjekket tispene i Belgia for løpetid...

Men nei, Danmark har ikke de reglene, de har heller ikke noen sånn fullstendig vet.kontroll som det andre land har - så det er sikkert ukomplisert nok på selve utst.

Men kjempekjedelig i forhold til å bo/reise og sånn, da.

Sitter og venter på min "dame" og hennes løpetid også. Er sikker på at den nok starter nå veldig snart, ja.. (Kjekt at man skal ha med seg hannen hun skal parres med, da....)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...