Gå til innhold
Hundesonen.no

Turvenn til redd hannhund i Bergensområdet.

Maggi

Recommended Posts

Hei.

Jeg har en hannhund på to år som sliter med litt fryktaggresjon. I det siste har han kun hilset på hannhunder han kjenner, han har et par han leker jevnlig med. Det jeg lurer på er om det finnes noen snille sjeler der ute som har en trygg litt eldre hannhund som vi kan gå tur med, slik at han får noen gode erfaringer. Jeg vil bare gå tur med hundene sammen i bånd, uten at de får hilse, men sånn at han kan få gå ved siden av en fremmed hannhund og føle seg trygg. Forhåpentligvis er det noen flere som melder seg, slik at han kan få flere gode opplevelser. Hvis du kunne tenke deg å hjelpe meg, så må hunden tåle at min kanskje utagerer noe i begynnelsen, men at han kommer til å roe seg etter hvert. Han er litt sånn som utagerer for sikkerhets skyld, og det høres og ser kanskje litt voldsomt ut, men han har aldri skadet noen annen hund. Samme om hunden er liten eller stor. Finnes det noen som kan hjelpe meg? Jeg bor i Bergensområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en stor hund du har?

Ace her er en som ikke bryr seg, når vi går tur. Så lenge man ikke hilser, går han og gjør sitt og driter i hvem som er med. Ace er selv 5 år, kastrert og ikke noe bølle.

Kan ikke love jeg har tid i nærmeste framtid, men send meg en pm om du er intr. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...