Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass

Tessa90

Recommended Posts

Hei:) er ny bruker her på hundesonen så tenkte jeg skulle prøve meg her siden jeg er ganske desperat nå. saken er den at jeg skal på Folkehøgskole i drammen i august.reiser 22 august. så trenger jeg noen til å passe den ca annenhver mnd, blir litt mindre kanskje, men det skal jeg finne ut av. Pappa har den hos seg når han er hjemme. Og jeg kommer hjem en gang i mnd og i ferier og da vil jeg ha den hos meg. Så er det noen som kunne tenkt seg å passe den? tidsrommet er fra august-mai. så hadde jeg blitt veldig glad :P prisen diskuterer vi.

Hunden er en shih tzu gutt født 17.09.09 :P Han heter Bosse og er en glad og fornøyd gutt.

Håper noen kunne hjulpet meg, ellers må jeg kanskje selge han :P Så haster litt sidenh det er ikke så lenge igjen før jeg flytter.

Vi bor på Askøy, så vil helst ha noen som bor på Askøy eller i Bergen til og passe han.

Hilsen Therese og Bosse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Veit du kor mykje pass du kjem til å trenge? Eg bur i Bergen (Møhlenpris), men det kan bli vanskeleg å passe hund i lengre periodar pga. min busituasjon. Kryssar fingrane for at det ordnar seg og at du slepp å selje hunden din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anebergen er jo et mye bedre alternativ. Men jeg kan jo si at jeg kunne muligens passet ham. Jeg har en liten hund fra før, så da kunne de hatt selskap ihverandre.

Problemet er derimot at jeg bor i Oslo-området, så da hadde det blitt litt vanskelig å få besøkt ham. Men da vet du ihvertfall at jeg muligens kan :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...