Papillon Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Skrevet 6. Mai 2010 Her er noen av bildene mine fra DH Flere bilder ligger her Jeg tror picasa ødelegger bildekvaliteten litt Men noen som har noe ris og ros?
MegaMarie Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Skrevet 6. Mai 2010 Fine bilder! Hvordan gjorde papillonen det?
Papillon Skrevet 6. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2010 Fine bilder! Hvordan gjorde papillonen det? Bra tror jeg Det er Nina Hansen sin Mie.
sheriffen Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Skrevet 7. Mai 2010 Så gøy Flotte bilder. Bilde av meg og Sheriff var det også så jeg
MegaMarie Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Skrevet 7. Mai 2010 Bra tror jeg Det er Nina Hansen sin Mie. Jeg vet ikke hvem det er Har du link til hjemmesiden hennes?
Marianne&Java Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Skrevet 7. Mai 2010 Jeg vet ikke hvem det er Har du link til hjemmesiden hennes? Hvis det er den hunden jeg tror det er, så er det en utrolig nydelig tispe fra Taspitir? Sorry OT
Papillon Skrevet 7. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2010 Jeg vet ikke hvem det er Har du link til hjemmesiden hennes? http://9nahans1.wordpress.com/ Hvis det er den hunden jeg tror det er, så er det en utrolig nydelig tispe fra Taspitir? Sorry OT Ja, Mie er nydelig
Bambi Skrevet 7. Mai 2010 Rapporter Skrevet 7. Mai 2010 Så fine bilder... Likte veldig godt det av cavalieren (Emmi, Gostuen's Cream Design)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar