Gå til innhold
Hundesonen.no

Hoinndagan i Selbu

MarieR

Recommended Posts

Skrevet

Joda, flere sonenvalper stilte, men de kan jo få legge inn resultatene selv. :D Var en fin liten cairn-hann som vant BIS ja! :D

Skrevet

Du tok ikke tilfeldigvis bilder vel? :D Har ikke sett han siden han var 6 uker omtrent :D Morsomt med flere sonenvalper, venter spent på flere resultater :D

Skrevet

Mona er uten pc for tida, så da må jeg vel bare røpe Oliver's resultat, som ble BIR og 2BIG. :lol:

Pga snøværet, så møtte ikke 2 av de påmeldte tispevalpene, så det ble bare Oliver og Oda, som er Mona's husvert sin valp, som stilte i sin rase.

Oliver fikk en veldig fin kritikk, som Mona kan skrive her senere. :)

Skrevet

Grattis med Stella sin sønn!

Oliver er visst en evig toer hann, så han fikk en grei andreplass i gruppa.. :lol:

Fikk en fin kritikk da:

"Velbalansert hannvalp. Utmerket proposjoner. Maskulint hode, litt løse øyekanter. Elegant hals. Kraftfull benstamme. Velutviklet forbryst/brystkorg. Velvinklet. Fasta velformede tassar. Vel ansatt svans som bæres bra i rørels. Lovende pels, vakker teckning. Rør seg typisk for alder med bra steg."

Er det noen som fikk med seg hvem som ble 2,3 og 4 i bis'en?

• 2 weeks later...
Skrevet

Grattis med Stella sin sønn!

Oliver er visst en evig toer hann, så han fikk en grei andreplass i gruppa.. :ahappy:

Fikk en fin kritikk da:

"Velbalansert hannvalp. Utmerket proposjoner. Maskulint hode, litt løse øyekanter. Elegant hals. Kraftfull benstamme. Velutviklet forbryst/brystkorg. Velvinklet. Fasta velformede tassar. Vel ansatt svans som bæres bra i rørels. Lovende pels, vakker teckning. Rør seg typisk for alder med bra steg."

Er det noen som fikk med seg hvem som ble 2,3 og 4 i bis'en?

Jepp :wub: min ble Bis 2,var en corgie som ble bis3 ,4 vet jeg ikke

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...