Gå til innhold
Hundesonen.no

Fredrik sin EFIT

Lompelus

Recommended Posts

Selv om vi har hatt en lite innholdsrik dag så har vi nå tatt mer enn ett foto i timen. Eg sitter fortiden og skriver hovedoppgave, men vi hår no fått tid til både tur, lek og besøk i dag.

Dagen begynte som vanlig med at eg satt i sofaen og surfa nette, menst Fredrik låg ved siden av meg:

Kongen på haugen!

DSC_0107.jpg

Så var det en time med lesing og skriving, etterfulgt av en tur ut med ballkasteren og lille lompen. Ble så mange fine/gøye bilder av turen at eg måtte legge med et par ekstra;)

Masse rot når 25 siders oppgave skal skrives og nesten hver eneste settning skal ha en kilde!

DSC_0109.jpg

Fredrik var mer enn klar for litt lek!

DSC_0110.jpg

Selv om han egentlig var litt trøtt

DSC_0127.jpg

Flagreører!

DSC_0136.jpg

Så var det igjen tid for oppgave skriving, mens samboer drepte drager og Fredrik slappet av:

DSC_0142.jpg

Etter mer lesing, fylle magen til lompen og litt rydding så var klokken endelig blitt 3 og det var tid for tur!

DSC_0146.jpg

Så fulgte igjen mer lesing med en liten "full gjennombørsting av pelsen før eg støvsuger"-pause (er vel ikke noen her som har noen tips når det gjelder børsting av halen? Han er blitt så flink til å stå i ro menst eg børster han, men ikke halen det lugger for mye)

DSC_0148.jpg

Godbit no?

DSC_0150.jpg

That's the spot!

DSC_0152.jpg

Passer på at eg jobber.

DSC_0157.jpg

Klokken nærmet seg halv 8 og det var tid for litt husarbeid siden vi ventet middagsbesøk. Og for å gjøre det hele litt enklere så fikk Fredriken en fryst, fylt kong. Så mye enklere å bevege seg rundt i leiligheten når dyret ikke trakker deg på helene :D

DSC_0159.jpg

Så kom Fredrik og Fredrik ble kjempe glad for å se Fredrik!

DSC_0162.jpg

Kylling middag etterfulgt av film (naked lunch - litt sånn HÆ?-film, sense this make none :D )

DSC_0163.jpg

DSC_0164.jpg

Så var lompelusen utslått og dagen ikke langt fra over:

DSC_0165.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...