Gå til innhold
Hundesonen.no

God kjemi, hva er det?

Clueless

Recommended Posts

Noen sier de ikke har god kjemi med hunden sin, andre mener de har det. Men hva mener de enkelte egentlig med det?

Selv mener jeg at jeg har god kjemi med begge mine, selv om de er helt ulike. Noen ganger er de verdens beste begge to, andre ganger synes jeg de er helt håpløse. Men vi har da stort sett den gode tonen oss i mellom likevel.

Med unger er det jo sånn at man må ta det man får, enkelt sagt. Men er det egentlig greit å bytte ut en hund hvis man føler at den ikke er den rette for seg?

Jeg har jo selv fundert litt på det, ettersom jeg har en hund med endel vanskelig atferd, og ser også at denne problemstillingen dukker opp i en annen tråd her. Jeg svarer ikke i den, fordi dette er noe jeg heller vil diskutere på generelt grunnlag, og ikke i forhold til hund/eier i den andre tråden.

Så...når man bestemmer seg for å kjøpe en hund/valp, velger den ut selv, men den svarer ikke til forventningene/evt forventningene endrer seg, og man kan ikke bruke den til det man ønsker, er det da greit å bytte den ut? Og hva hvis den nye heller ikke svarer til forventningene?

En vet jo aldri helt sikkert hva man får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...