Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva kan det være?

Recommended Posts

Hei

Jeg håpet på litt råd herifra.

Min jrt har vært litt dårlig i det siste.(3dager) Drukket lite med vann, spist lite (idag har han ikke spist noe, selvom matskålen hans er full med yndlingsboksemat) ikke vil han leke eller være ute. Det han spiser kommer helt vanlig ut igjen, så det kan ikke være noe forstoppelse.

Han vil kun sitte på fanget eller ligge i buret sitt. Han har kastet opp litt gult vann innemllom

han sjelver litt noen ganger og har halen mellom bena og ørene bakover! Og veldig var på lyder.

Dette er en hund som vaneligvis er "all over the place" og i full aktivitet og kjempe glad og vilter hele tiden. Så jeg merker at jeg blir litt bekymret.

Han er 2 år.

noen som vet hva jeg skal gjøre med dette? er det noe jeg burde dra til dyrlegen med? Eller kan det hende han bare er "vanlig" syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ringt veterinær, hadde ikke orket å se hunden min så uggen over såpass lang tid.

Ta gjerne tempen på hunden før du ringer, veterinærer spør gjerne om det. Ta den for eksempel i kveld og i morgen tidlig, så du kan se om det er noen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...