Gå til innhold
Hundesonen.no

Søker korttidsleie i Oslo. Haster!


Benedicte

Recommended Posts

Vi har sagt opp leiligheten vår fordi vi ble lovet en ny av en venn, men nå skal denne leiligheten rives. Vi må derfor ut 1. mai - og det er umulig for oss å være her til 1. juli på grunn av de nye leieboerne.

Derfor trenger jeg et sted å bo i Oslo-området fom 1. mai! Jeg har med meg en hund, en labradortispe som er veldig snill, rolig og vet ikke hva bjeffing betyr. Jeg vil selvsagt helst også ha med min aussietispe, men jeg vet at det da blir enda vanskeligere å finne et sted å bo, og hun kan derfor være hos mine foreldre i Bergen i mellomtiden. Dette er eksamenstiden min, så jeg trenger et eget rom slik at jeg kan trekke meg tilbake og lese. Jeg er 19 år gammel og rolig ikkerøyker med gode referanser fra tidligere leieboer hvor jeg bor nå.

Jeg kan betale maks 4000 kr i mnd. Jeg flytter ut 19. juni eller 1. juli, og betaler uansett for 2 mnd.

Send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke Gimli hadde vært en håndfull så har eksen et ledig rom, men det er ingen garanti for at Gimli vil like deg (han er reservert mot mennesker, ikke hunder).

Men om du vil så kunne dere jo møttes og se, hvis du ikke finner noe annet. (hvis han fortsatt vil leie ut rommet da.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...