Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund og katt

Fia

Recommended Posts

Gina har veldig lyst å gå bort å hilse på katten, men Minni gjør alt hun kan for å holde seg vekk fra henne. Nå for ikke så lenge siden løp Gina rundt på stua og plutselig kom Minni. Minni oppfører seg egentlig bedre enn jeg hadde trudd, men jeg er jo redd for at hun plutselig skal klore. Man så tydelig at Minni ikke likte "nær kontakt" med Gina. Gina skjønner vel ikke at Minni er litt sjalu. Hehe. Det er jo trist at Minni ikke har lyst å være her pga valpen, men regner med hun bare trenger litt tid til å venne seg til lukten og alt. Jeg trur det kommer til å gå helt fint når de har blitt vandt til hverandre.

2hpsns0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to katter fra før, to store gutter som er kastrerte. De er vant til hunder, men vi er veldig spente på hva som skal skje når det kommer en valp for å BO her! De aksepterer hunden til foreldrene mine, men det er ingen tvil om hvem som bestemmer. Hadde vært litt gøy om Sarek satte dem på plass. Skal følge med her for tips om hvordan man kan løse utfordringen... :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kastrert hannkatt som er oppvokst med schæfer, men han syns det var noe rare greier jeg hadde tatt med hjem når valpen kom i hus. Her har de fått være nær hverandre fra første minutt, null problem i det hele tatt. Dessverre er katten litt dum og sier ikke ifra når nok er nok. Men de herjer rundt, og ser ikke ut til å ta noen skade.

Valpen møtte på nabo katten her om dagen, og den sa ifra, og valpen huska det til neste gang. De fleste oppegående katter sier ifra med å hvese, skyte rygg også slå med pote uten klør, holder ikke det så kan klørne komme frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...