Gå til innhold
Hundesonen.no

Agria medisin

Recommended Posts

Blondie er forsikret i Agria med livsforsikring,veterinær med spesial, rehablitering og medisin..

Det jeg lurer på er.. Hvis Blondie skulle måtte begynne på en eller annen form for medisin daglig.. Feks.. Rimadyl (og NEI, Blondie er helt frisk og fin den dag i dag :) ) Hvordan gjør dere det med innsending av reseptkopi, kvitteringer og dekking fra Agria?? Og om hun skulle bli syk og trenge medisiner for en liten periode, hvordan gjør dere det da? Hva er nedre grensen for å få dekket utgiftene liksom?

Prøvde å finne ut litt på hjemmesiden deres, men øya går litt i kryss i teksen der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedre grense er vel egenandelen, den faste pluss den bevegelige.

Hvordan jeg ville gjort det? Sendt det inn antageligvis? Det er vel sikkert noen papirer som må fylles ut også, men kvitteringer av resept, og kvittering for betalt medisin er vel ting som er greit å ta vare på og sende inn ja. Mener du det skulle vært mer hokus pokus enn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De (den?) gangene min hund har hatt en skade har jeg gjort det slik at jeg har samlet på alt av kvitteringer; fra dyrlege, apotek, osv osv. Når skaden har vært ferdigbehandlet (eller innen en viss, rimelig tid), har jeg fylt ut et slags "skademeldingsskjema" og sendt inn til Agria. Regner med det er samme opplegg uansett hvilken forsikring det gjelder: man må dokumentere de utgiftene man har hatt og vil ha forsikringspenger for innen rimelig tid. Egenandelen trekkes fra pluss eventuelle ting som ikke dekkes, og det som er "til overs" får man inn på konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...