Gå til innhold
Hundesonen.no

Russebilkontrakt


HHC

Recommended Posts

Vi skal ut å kjøpe russebil i morgen, og i den anledning har vi jo ordnet med standard kjøpekontrakten til NAF i henhold til selve kjøpet mellom oss og selger av bilen. MEN vi ønsker å ha en kontrakt mellom oss 5 i bilen. Selv om vi ikke tror vi kommer til å få noen problemer, men man vet aldri og da er kontrakt kjekt å ha.

Jeg ønsker å ha noen punkter i forhold til ansvar for alle selv om forsikringen står på 1 av oss, at alle skal inn med like mye penger hvis alle skal ha like mye ut og evnt andre punkter vi burde ha med. Kan noen gi meg flere punkter å sette opp et forslag til hvordan kontrakten bør skrives? Jeg vet hva jeg vil ha men ikke hvordan jeg skal ordlegge meg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok flere viktige punkter dere burde ha med, men jeg skal komme med tips om noe annet. Vi var ganske mange som skulle samarbeide om vårt fremkomstmiddel, og hun ene var lur nok til å tenke over en løsning på hvordan vi skulle organisere dette.

Hun laget en uke/dag oversikt som ble utlevert i ett eksemplar til alle medlemmene. På denne måten kunne vi alle fylle inn listen, og få oversikt over hvilken dag flest kunne bidra. Vi ble mer motivert om vi så at mange kunne, og kuttet ut de dagene som bare en eller to kunne. På denne måten så vi at alle kunne bidra og at noen slapp å føle på at bare de gjorde jobben. Samtidig var man mer "bundet til tidspunktene" og det var lettere å organisere i forhold til hverdagen ellers :blink: Og ikke minst, når man har avtalt et tidspunkt så er det mer sannsynlig at det blir gjennomført!

Dette er lurt å ha med fra start, vi startet ikke med dette før langt inni løpet, da det nesten var for sent :wub: Masse lykke til med russebilen. Dere bør også avtale møter som dere skal snakke om bilen og tildele roller. Vi hadde typisk møtesjef, økonomisjef, interiørsjef osv. Og det blir nok litt klabb og babb og uenigheter. Men den meste av tiden er det veldig gøy :blink: !

Og når man tenker tilbake husker man mest av det gode, og er glad for at man gjorde det! :wub: Man får venner som man kan ha kontakt med lenge, om enn mulighet for at noen glir ut, desto mer gøy er det å møte dem igjen siden og finne ut at veldig mye er det samme, selv om mye også er forandret.

KOS dere masse med russetiden og nyt tiden med knuter, venner og gøy. Det handler ikke bare om fest og f*ll, men om å ha det gøy og skape utrolige øyeblikk :wub: :wub: Så slå ut håret og sett høyttaleren på full guffe og nyt god tid med gode venner! :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...