Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Trondheim sentrum

Pim

Recommended Posts

Jeg bor i sentrum, og har ikke bil, og syns det er litt slitsomt at alle treffene krever lange (og i lengden dyre...) bussturer. Så er det noen som har lyst til å treffes for eksempel på marinen en gang i uka eller så? Både leking og fellestrening hadde vært gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Så bra at det finnes noen der ute!

For meg spiller det egentlig ingen rolle når vi treffes, bare det ikke er tirsdag kveld, for da har vi valpekurs enda noen uker framover. Også greit å holde av den søndagen med treff på Brundalen for evt interesse og behov. Noen forslag til tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Blir med vi også, hvis Shensi ikke er sliten og heller vil sove å sånn :getlost: Og lørdag kl 19 høres ikke dumt ut :wub:

Nei, nei, 07.00, om morgenen! :) Neh, 19 var det jeg og mente.

Så bra at det er en del som vil være med, det blir gøy! :D Siden N ikke bryr seg om det regner og er sølete og han blir forvandlet til en gråsvart samojed som må dusjes grundig etterpå, så har ikke jeg heller tenkt å bry meg om været er dårlig. Jeg kjøpte jo vintersko i barneavdelinga for nettopp slike anledninger... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: Tenkte jeg skulle skrive 19, bare for å se om kanskje Nansen og KristinL var noen skikkelig morgenfugler og faktisk mente 07 :D Men godt vi er enig om at kvelden er bedre. Jeg er hvertfall ikke våken 07 på en lørdag. Ikke doggsa heller for den saks skyld :D

Shensi gleder seg til å møte sin hvite prins i pels igjen :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vem er vel våken kl7 på morraen, og klar for å dra til byen hehe.. :getlost: kan jo være de som er det også, men jeg er ike den personen :wub: men anyway :D gleder meg til lørdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:getlost: Tenkte jeg skulle skrive 19, bare for å se om kanskje Nansen og KristinL var noen skikkelig morgenfugler og faktisk mente 07 :wub: Men godt vi er enig om at kvelden er bedre. Jeg er hvertfall ikke våken 07 på en lørdag. Ikke doggsa heller for den saks skyld :D

Shensi gleder seg til å møte sin hvite prins i pels igjen :)

Haha! Du finner ikke meg på Marinen (eller noe annet sted) kl. 7 en noen som helst dag :D Da ligger jeg i senga mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shensi gleder seg til å møte sin hvite prins i pels igjen :)

Øhm...tror vi sier gråsvarte møkkaprins i stedet, jeg :P Vårværet har gått hardt utover pelsfargen, selv med dusjing hver dag :) Jeg tror uansett han gleder seg til å slikke og kose på lille prinsessa si :)

Men uansett, det er Marinen som er planen, ja, så da møtes vi deromkring kl 19 i morgen. Sånn litt utpå gressplena der, kanskje. Mulig jeg står og trener litt med N når dere kommer (hvis jeg og N er i humør :)), så spør før dere lar hundene løpe på oss hvis det ser sånn ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...