Gå til innhold
Hundesonen.no

Samojedhunden Maar

bisQuit

Recommended Posts

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
Skrevet

DSC_6919.JPG

Da var utstillingen unnagjort.

BIR, BIG og BIS 3 (valp)

Flere bilder kommer på bloggen :icon_redface:

*Stolt* av lille valpepøbelen

Skrevet

GRATULERER!

Så gøy!. Det ble en fiiiin rosette samling det dærre.

Men altså.. si meg.. vant du en 8-pack med Tuborg i BIS finalen?

I såfall.. HELDIGGRIS..

Skrevet

Hehe Tusen takk til dere alle :getlost:

Bea :wub: Er ein 10 pack.. og deler av den gjekk til og roe nervene i går før dagens aktiviteter..

• 1 month later...
Skrevet

Meg og Maar var ein liten tur på Vestnes i helgen og prøvde oss frem i ringen igjen.

Resultatene kan mann heller ikkje klage på

Kritik:

Bra proposjonert hode. Bra plasserte ører. Bra pelsstruktur, Sterk nakke. Bra utviklet kropp for alder (6mnd). Gode vinkler, Bra pigment/pelskvalitet. Bra temperament og med bra ringtrening.

:lol:

BIS VALP! :lol:

Skrevet

Meg og Maar var ein liten tur på Vestnes i helgen og prøvde oss frem i ringen igjen.

Resultatene kan mann heller ikkje klage på

Kritik:

Bra proposjonert hode. Bra plasserte ører. Bra pelsstruktur, Sterk nakke. Bra utviklet kropp for alder (6mnd). Gode vinkler, Bra pigment/pelskvalitet. Bra temperament og med bra ringtrening.

:lol:

BIS VALP! :lol:

Gratulerer så mye!! Han er virkelig pen, enda penere i virkeligheten enn på bildene :lol:

Skrevet

Gratulerer så mye! Han er virkelig pen, enda penere i virkeligheten enn på bildene :lol:

Tusen takk :lol: Kjekt og høre og ikkje minst se at andre liker han også :lol:

Skrevet

Takk :lol: hehe, synest selv han er alle tiders. bare litt forundret at folk for en gangs skyld er enig med meg :blink:

Skrevet

Gratulerer så mye! Kan ikke klage over at søstra til Nansen blir slått av slik en vakring :blink:

Skrevet

Gratulerer så mye! Kan ikke klage over at søstra til Nansen blir slått av slik en vakring :blink:

Tusen takk :lol: Var desverre ikkje store konkuransen i rase ringen blandt valpene. Konkuransen var vell mer en hvit kenguru med løpetid. Men synst det var kjekkere og sjå vi kom så langt både i gruppe ringen og tilslutt BIS :)

Mye positiv kritikk på gutten også. Nå gjenstår 2 valpeshow. Ørsta 4 September og Bergen 26 September. Så får vi sjå hvordan det da går når vi begynner og stille i Junior. Krysser fingrene for at vi vertfall skal få til noe fremmover.

• 4 weeks later...
Skrevet

Da var vi nettopp kommet hjem etter en helg på østlandet. Var ein tur innom oppdretter og Maar fekk treffe igjen 2 av søskne samt mora. Ein vakker gjeng i vakker natur :aww:

Bilder kommer.

• 4 weeks later...
Skrevet

En liten oppdatering.

I dag var det valpeshow i Ørsta og Volda hundeklubb. Et helt enkelt lite arrangement med ca 30-35 hunder så var ikkje så mye og skryte over. Men resultatet ble vertfall BIR, BIG og BIS 2.

• 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...