anitajv Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Balder (staffordshire bull terrier) på 3mnd kunne gjerne tenkt seg en lekekamerat eller ti Da dette er bra trening, og ikke minst kjempeartig! Er det noen som bor i området, Stjørdal, Levanger, Verdal som kunne tenkt seg en lekekamerat til sinn lille/store?
SD Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Hadde du bare bodd nærmere, så skulle jeg og mine stilt opp som lekekamerater
anitajv Skrevet 28. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Ja, du hadde jo litt av vært å velge mellom som lekekamerater også du Men er et lite stykke til Tr.heim ja
SD Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Ja, her kan man velge i litt forskjellig Du får rope ut hvis dere kommer til Trondheim og trenger litt sosialiserig da vettu:)
anitajv Skrevet 28. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Ja, jeg skal skrike ut om vi har tenkt oss en tur til Tr.heim Min samboer jobber i Tr.heim så bruker da å være i nærområdet Sosialisering er altid bra
Pim Skrevet 1. Mars 2010 Rapporter Skrevet 1. Mars 2010 Nansen på 11 uker vil også gjerne ha trenings-/sosialiseringskamerater! Men han bor midt i Trondheim sentrum, da...
anitajv Skrevet 1. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2010 Hørest bra ut Tr.heim er da ikke sålangt fra Levanger, sånn egentlig
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar