Gå til innhold
Hundesonen.no

problem med øyet

Stian-e

Recommended Posts

Har han dårlig med pels på ørene, eller ser det bare sånn ut på bildet? Hvor lenge har han vært sånn rundt øyet? Klør han?

Forferdelig vanskelig å si noe om hva det kan være utifra et bilde, få det sjekket hos vet.

Min hadde det samme og det viste seg å være første tegn på allergi, uten at jeg skal si at det er det som feiler din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser ut som han har et hårløst fellt over venstre øye, jeg. Noe liknende ser jeg også i et "hakk" på venstre øret. Klør han? Kommer det puss ut av øyet? Hvis han ikke har noen symptomer på noe som helst, ville jeg nok sett det an litt. Har han sloss eller skrubbet ansiktet på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han dårlig med pels på ørene, eller ser det bare sånn ut på bildet? Hvor lenge har han vært sånn rundt øyet? Klør han?

Forferdelig vanskelig å si noe om hva det kan være utifra et bilde, få det sjekket hos vet.

Min hadde det samme og det viste seg å være første tegn på allergi, uten at jeg skal si at det er det som feiler din.

øret var bare blitse3n som gjorde. men han går å klør på øyet. så er han blitt litt hoven. han har ikke nooe innpå øyet ser bare ut som d e rundt får han har fått lit sår å slikt:/ dakar gutten min

Jeg synes det ser ut som han har et hårløst fellt over venstre øye, jeg. Noe liknende ser jeg også i et "hakk" på venstre øret. Klør han? Kommer det puss ut av øyet? Hvis han ikke har noen symptomer på noe som helst, ville jeg nok sett det an litt. Har han sloss eller skrubbet ansiktet på noen måte?

han har bare begynt å klø tror jeg. så har prøvd å skifte for. kommer ingeting ut av øyet heller bare rundt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...