Gå til innhold
Hundesonen.no

Endring i løpetid

Matmora

Recommended Posts

Ja men det er på en ung tispe. Hun fikk første løpe 5 mdr gammel også hver 4 mnd så gik det over til hver 6 også i fjord så hadde hun løp i februar for så å løpe igjen i mai nå er hun 3 år så jeg håper hun stabiliserer seg nå. I hvertfall når hun nå har skiftet hjem og kun ha en halvsøster med seg der og ikke hele flokken vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja; foreldrene mine sin tispe hadde nokså regelmessige løpetider da hun var yngre (omplasseringshund de fikk da hun var halvannet år). Nå er hun ca seks år, og de siste par årene har hun knapt hatt løpetid. Hun har vel hatt løpetid nesten sjeldnere enn en gang i året; tidligere var det ca to ganger i året, noe som regnes som veldig normalt. Aner ikke hvordan det står til med blodmengden. Tidligere var det veldig tydelig når hun løp; hun blødde så det syntes godt. Det kan hende at hun har hatt løpetid uten mye blod en gang, men her er søstersen og moren min veldig uenig, og det påstås hunden fikk løpetid bare to mnd etter dette igjen (og så fikk den visst ikke løpetid likevel), eh, så ja - de er veldig uenige i OM og evt NÅR hunden har hatt løpetid, noe som kan tyde på at hun har blødd mindre noen ganger kanskje? Denne hunden har heller ikke hatt valper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...