Gå til innhold
Hundesonen.no

Slch-Such-Sbch er nå SE lch-SE uch SE bch


Guest Jonna

Recommended Posts

Tenkte kanskje ikke alle har fått det med seg.

Men sverige har endret sin nasjonale tittler til SE istedet for S.

(syns det ser helt rart ut, men det er vel pga landkoden til Sverige er SE og ikke S)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det gjorde litt vondt i vanen min å se det...

Men, i Finland har de også endret - der heter det nå Fi, ikke Fin.

En får jaggu satse på Nord.Ch, så en slipper de rare, nye forkortelsene! :ahappy:

Gjorde veldig vondt, og det ble veldig langt når jeg måtte endre tittler som INT N SE UCH SEVCH SELCH SEBCH i stamtavler og slikt. Vel å merke er det bare til å sette inn en E. Men det ser immari rart ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NKK kommer vel etter med NO UCH også etterhvert kanskje ? Min inngrodde tittelhjerne har veldig vondt for å venne meg til slike ekle forandringer - jeg har jo ikke engang vent meg til denne S (U)CH-tittelen- nå blir vel den SE (U)CH *ohhhh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på SKK og sjekka Amigo og han stod oppført med NO UCH NO VCH SE VCH. Det så veldig rart ut må jeg si...

Men at svenskene skriver NO - betyr det at vi her hjemme også har endra det?

Jeg trodde svenskene hadde skrevet NO en stund allerede?

Men det blir nok endret her også, med tanke på at alle nye registreringsnummer nå har NO foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danskene har jo skrevet SECH, NOCH, DKCH og FICH så lenge jeg har fulgt med, men det ser fortsatt rart ut når det er endring i det man normalt ser. Vi har jo også fått endring i registreringsnumrene i Norge, så det kommer kanskje smygende etter med tittelendringer også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom flere og flere lager landskode ut av tittelene så ender vel vi med NO også.

Blir morro å skrive SE AG(HOPP)CH i tittle rekken :)

(og brått ser jeg at denne er flyttet til utstilling, dette gjelder da alle grener :ahappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...