Gå til innhold
Hundesonen.no

Hastespørsmål: hund og fluor?

Shilamon

Recommended Posts

Jeg vet at hunder ikke skal ha i seg fluor (er vel derfor man har egen tannbørste til dem), men hvor farlig er fluor for hunder?

en litt mindre hundevant samboer fant nemlig akkurat ut at det var morro å gi bikkja en fluortablett (type flux til voksen), og jeg lurer nå på om dette er potensielt farlig?

Skal jeg gjøre noe med hunden (få han til å brekke seg på noe vis, gi han kull,)? eller kan jeg sove uten å bekymre meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring heller på dyrlegevakta og forhør deg. :D

Jeg vet ikke om hvem som har tlf vakt på området ditt, men her er det: Telefon: 820 90390 (kr 26,- pr min) romerike dyrlegevakt ihvertfall :P (vetrinærer det å tross alt :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring heller på dyrlegevakta og forhør deg. :D

Jeg vet ikke om hvem som har tlf vakt på området ditt, men her er det: Telefon: 820 90390 (kr 26,- pr min) romerike dyrlegevakt ihvertfall :P (vetrinærer det å tross alt :D )

Takk, takk:) vet egentlig ikke nummeret til dyrlegevakta her nede (så sjeldent ting skjer på ett tidspunkt der jeg ikke bare kan ringe min vanlige veterinær),kanskje på tide å finne ut av.

Fant iallefall ut at en tablett skulle gå fint så da ta jeg med meg fluorhunden og kryper til køys tror jeg. Han får pent innfinne seg med å bo på rommet og ikke i gangen i natt i tilfelle noe skulle skje alikevel.

Takk for raskt svar så sent på natta. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...