Gå til innhold
Hundesonen.no

Welsh Springer spaniel

tm100001

Recommended Posts

Ja jeg kjenner noen welsher fra Kennel Dehns, de har gitt meg et veldig godt inntrykk av rasen :icon_redface:

Jeg oppfatter de som trivelige og stabile hunder uten nykker eller diller.

De liker å være med der det skjer og kan brukes til det meste, enten det er spor, agility eller andre hundesporter.

Aktive og glade hunder med en god av-knapp.

Jeg har inntrykk av at det er lite sykdom på rasen, men nå har jeg ikke sjekket veldig godt opp i akkurat den delen.

Linjer og sånt noe vet jeg lite om, der hadde jeg nok rådført meg med Denise :hug:

Ikke utenkelig at det engang kommer welsh her i huset, det er ihvertfall en rase som har sjarmert meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjenner noen welsher fra Kennel Dehns, de har gitt meg et veldig godt inntrykk av rasen :)

Jeg oppfatter de som trivelige og stabile hunder uten nykker eller diller.

De liker å være med der det skjer og kan brukes til det meste, enten det er spor, agility eller andre hundesporter.

Aktive og glade hunder med en god av-knapp.

Jeg har inntrykk av at det er lite sykdom på rasen, men nå har jeg ikke sjekket veldig godt opp i akkurat den delen.

Linjer og sånt noe vet jeg lite om, der hadde jeg nok rådført meg med Denise :)

Ikke utenkelig at det engang kommer welsh her i huset, det er ihvertfall en rase som har sjarmert meg veldig.

Den kennelen kan jeg se på :) Takk for svar, hørtes fint ut!

Send PM til "Marie og Eillie". Hun har Welsh :)

Henne har jeg på msn fra før, men takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt to welsher jeg, Ellie og ei som heter Pippi - begge var valper da jeg møtte dem. For noen små lykketroll. :) Fikk kjempepositivt intrykk av begge to, og det er absolutt en rase jeg skal vurdere om jeg skal ha sånn type hund i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde eng. springer fra Kennel av Vettin som nå driver med welsh, så jeg har møtt en del av deres hunder. Kjempeherlig rase som også jeg er veldig sjarmert av. Masse liv og springerglede :)

Ser ut som de har kull nå. Takk for tips! :)

Møtt to welsher jeg, Ellie og ei som heter Pippi - begge var valper da jeg møtte dem. For noen små lykketroll. :) Fikk kjempepositivt intrykk av begge to, og det er absolutt en rase jeg skal vurdere om jeg skal ha sånn type hund i fremtiden.

Så bra! :)

Tusen takk til alle som vil skrive i denne tråden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg søkt litt på forumet etter andre tråder.

Link 1

Link 2

Link 3

Link 4

Jeg er enig i det meste av det som står, men er også noe jeg er ganske uenig i.

Så ikke nøl med å spørre evt :)

Ellers kan jeg jo fortelle at jeg er veldig fornøyd med Ellie, og at det antageligvis blir welsh neste gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...