Gå til innhold
Hundesonen.no

Farge på banneret mitt?


Margrete

Farge på banner?   

57 stemmer

  1. 1.

    • Sort?
      14
    • Brunt?
      23
    • Grønt?
      20


Recommended Posts

Jepp, ser meg nødt til det!

*ler* Skjønner jeg rett og slett må få en annen farge her.

Og nå blir den grønn for tenke, i forskjellige fargenyanser for tenk :whistle:

Takk for hjelpen... vennskapet sto til redning! Hun smisket seg inn igjen *flir*

Hehe, man kan jo ikke stå imot fargekodene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da'ah, det er jo svartbruntgrønt!

Slenger meg på den!

Jeg syns den seg grønnsvart ut jeg, men jeg stemte brun :whistle:

Nei, jeg trodde det var en poll om hvilken farge du hadde LYST til å ha banneret ditt i. Så jeg stemte brunt for jeg syns det var en fin farge til hjemmesiden din :D

PS: Jeg tror egentlig du gjorde dette bare for at folk skulle se på hjemmesiden din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Det er jammen godt jeg ikke lar meg vippe av pinnen så lett *sluke rosa og lyseblå piller* :icon_redface:

Nei, altså, i løpet av dagen skal jeg jammen sette meg ned å gjøre noe med dette! Brunt da altså? TonjeM sier å brunt. Bruntoner?

Enig i at korn både her og der, ble mye korn.

Til jul skal jeg ha julesanger, reinsdyr som traver over skjermen og engler og stjerner og nisser og troll og og og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, altså, i løpet av dagen skal jeg jammen sette meg ned å gjøre noe med dette! Brunt da altså? TonjeM sier å brunt. Bruntoner?

Til jul skal jeg ha julesanger, reinsdyr som traver over skjermen og engler og stjerner og nisser og troll og og og

Bruntoner er fint, det :icon_redface:. OGså gleder jeg meg sinnsykt til Margretes julesider *ler hysterisk*:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...