mokken Skrevet 2. November 2009 Rapporter Share Skrevet 2. November 2009 Vi har "plutselig" gått tom for glucosamin til hundene Dette har jeg alltid kjøpt når jeg har vært i Sverige el Danmark for der er det jo ganske mye billigere. Hvor kjøper dere glucosamin, evnt andre tilskudd, og hva betaler dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjersj Skrevet 2. November 2009 Rapporter Share Skrevet 2. November 2009 Jeg kjøper Glucosamin her http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/L.../Glukosamin.htm. Veldig kort leveringstid, tar kun et par dager fra bestilling til det ligger i postkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 2. November 2009 Rapporter Share Skrevet 2. November 2009 http://www.vetshop.no/storefront.php?pid=53 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 2. November 2009 Rapporter Share Skrevet 2. November 2009 Glukosamin er vel ikke bare vanlig kosttilskudd er det? Er jo reseptbelagt nå.. Vi gir det i perioder til BCen vår, hun har forkalkninger i potene. Hjelper veldig på, men vi bruker det ikke fast. Har fått beskjed om at det ikke er heldig, og at det er bedre å bruke f.eks selolje i mellom rundene med glukosamin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 2. November 2009 Rapporter Share Skrevet 2. November 2009 Glukosamin er vel ikke bare vanlig kosttilskudd er det? Er jo reseptbelagt nå.. Vi gir det i perioder til BCen vår, hun har forkalkninger i potene. Hjelper veldig på, men vi bruker det ikke fast. Har fått beskjed om at det ikke er heldig, og at det er bedre å bruke f.eks selolje i mellom rundene med glukosamin. Glucosamin og MSM er legemidler i Norge, og derfor ulovlig å selge over disk uten resept i Norge fikk jeg besked av tollen. Det er heller ikke sånn som med legemidler til mennesker at du kan ta med deg til eget forbruk over grensa til Norge. Skal det brukes til dyr MÅ du ha resept, iflg det norske tollvesenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argon Skrevet 2. November 2009 Rapporter Share Skrevet 2. November 2009 Når ble den loven satt inn? Jeg handlet sist glucosamin pulver til bikkja i vanlig dyreforetning for 1 måneds tid siden. Aldri hørt om at det er resept belagt verken av veterinærer eller andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 2. November 2009 Rapporter Share Skrevet 2. November 2009 Når ble den loven satt inn? Jeg handlet sist glucosamin pulver til bikkja i vanlig dyreforetning for 1 måneds tid siden. Aldri hørt om at det er resept belagt verken av veterinærer eller andre. Ble godkjent som legemiddel i 2007 og havnet da på legemiddellista: Legemiddellisten Innførsel av legemiddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2009 OMG! for noen priser *huske å kjøpe neste gang vi er utenfor grensen* Takk for svar forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2009 Noen som kjenner til denne forresten? http://www.animalpro.com/website2/sv/SVEDA...jurapoteket.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 2. November 2009 Rapporter Share Skrevet 2. November 2009 Noen som kjenner til denne forresten? http://www.animalpro.com/website2/sv/SVEDA...jurapoteket.php Kjenner ikke til den. Jeg bruker Animal Naturals Joint Strong, 2lb koster meg sånn ca 400 kr og varer i 3 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2009 Kjenner ikke til den. Jeg bruker Animal Naturals Joint Strong, 2lb koster meg sånn ca 400 kr og varer i 3 mnd. Uhmmm... Altså 2lb? Hvor mange kilo hund varer den til i tre mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 2. November 2009 Rapporter Share Skrevet 2. November 2009 Uhmmm... Altså 2lb? Hvor mange kilo hund varer den til i tre mnd? 2 lb = 0,91 kg Hunden er ca 26-27 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2009 2 lb = 0,91 kg Hunden er ca 26-27 kg. Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar