Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger tips

PsychoLynx

Recommended Posts

Og hvis du har sånn førstehjelp, så må du få Bridie til å legge noen i stabilt sideleie! :) Er vel mest nyttig dersom det er et menneske hun gjør dette på da.. Og ikke glem Heimlichmanøveren! :)

hehehe, denne øvelsen tar hu jo på oss hver dag uansett! Slik hu hopper i brystet på oss :)

'Bridie prøver og finne seg selv/Bridie prøver og finne sin stil'

-Bridie med "metall-head" klær og metall musikk.

-Bridie med sosseklær dv. DC, wesc osv..

-Bridie med brukervennlige klær.

-Bridie med treningsklær.

Bridie med klær fikk jeg beskjed om å ta mindre av... :) så....

"Bridies internett tips"

-Bridie sitter foran en data og visser alle hva som er bra og ikke. Og ha man må huske på.

Denne skal jeg ha i bakhodet. Men usikker på hvor mange kule bilder det blir liksom... Blir jo hovedsaklig Bridie foran en skjerm på en måte. Hmmm.. skal tenke på den.

"Bridie's 71'c nord"

-Bridie klatrer i fjell.

-Bridie ligger i sovepose.

-Bridie på tur.

-Bridie gjør 71'c grader nord oppgaver.

Skal vurdere denne, men er redd det blir for likt mye av det vi har hatt fra før. Og at de kanskje vil ha noe mer informativt liksom

"Bridie en dag på skolen"

-Bridie i friminuttet, leker med andre venner ol.

-Bridie står og venter på læreren/timen skal begynne.

-Bridie gjør matte.

-Bridie husker og spørr læreren om det er noe hun ikke forstår.

-Bridie i gym.

-Bridie rekker på hånda (evt. labben)

Bridie har jo vært i barnehagen... Spørs om det holder kanskje :)

"Bridie lager hundegodbiter"

-Bridie lager hundegodbiter skitt for skitt fra de lages til de serveres til venner.

Og alle øvelsene som inkl MAT, gidder jeg ikke :) Det blir for mye kjefting ut av det :D Bridie vil jo spise alt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skal jeg ha i bakhodet. Men usikker på hvor mange kule bilder det blir liksom... Blir jo hovedsaklig Bridie foran en skjerm på en måte. Hmmm.. skal tenke på den.

Hmm.. Det kan du jo fikse..? F.eks. Bridie møter en fremmed (låne en "fremmed" hund.) med og uten følge. Bridie blir lurt av sånn spam greier og får identiteten sin stjelt.. Alt jeg kommer på i farta, kommer sikkert mer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en smule vanskelig å få til akkurat nå på denne tiden av året, men det er kanskje noe å ta med seg til våren og sommeren kommer.. Hva med Bridie viser deg hvordan man dyrker egne grønnsaker? Hun må ornde jorden, så, vanne, se at det gror, luke ugress, osv, helt til hun kan høste og spise. Gulerot er en fin grønnsak forresten. :)

Hvordan lage en romantisk middag for kjæresten: Bridie viser at man legger på duk, tenner lys, dekker på med rødvin og god mat, setter på koselig musikk, tar på seg sexy undertøy, strør roseblad på gulvet (senga??), og setter seg og venter. Kanskje kommer det noen også?

Og til høsten kan Bride vise hvilke sopp som er ok å spise, og de som ikke er det (spille død når hun har "spist" fluesopp eller kanskje bli rusa?), kanskje også bilde (oppskrifter?) med matretter med sopp? *tenker høyt* Hvis hun spiser revebjeller kan hun få sånn og sånn type rus.. Kanskje vise folk hvilken type rus de kan oppleve av den flotte norske naturen?? :) Alternativt ikke..

Bridie viser hva de forskjellige trafikkskiltene betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...