Gå til innhold
Hundesonen.no

Kløe i tennene

HeraHiromi

Recommended Posts

Lurer på om Hera er kommet i en alder hvor hun klør ekstra i tennene? Hun er nå 10 og en halv uke. Hun tygger febrilsk og virker som om det virkelig er noe som irriterer inni munnen. I natt hadde hun også problemer med å sove. Pep mye.

Husker når barna mine klødde i munnen, de også skrek om natten og tygget på rangler til de ble småsinte . hehe.

Føler det minner litt, men jeg vet jo ikke. Sikkert mye som skjer i den lille valpekroppen. Hun har faktisk vokst en del også i det siste :)

Må innrømme at jeg gleder meg til tannfellingen er over :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Tar opp denne tråden igjen siden temaet fortsatt interesserer meg. Nå er Hera snart 13 uker og vi merker at hun er mer rastløs til tider og kan bite febrilsk på ting. Av og til tar hun labbene opp rundt snuten og klør seg og piper.... Vi var hos vetten og tok 3 mnd vaksine nettopp og han sjekket tenner, ører, poter og kjente på magen. Alt så ut til å være bra.

Det er ikke det at hun ikke kan roe seg inne, for det kan hun absolutt. Får bare litt vondt av denne tannkløingen. Nesten så jeg klør i tennene selv. Hehe, snart ligger vi og biter på hvert vår bordbein :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da min klødde..Hjelpes!

Noe som kan virke er ; Ta et kjøkkenhåndkle, lag en god stor knute på midten og fukt hele greia med vann.Legg i fryser'n og server kald til valpen. Min elska den kalde knuta i alle fall

Brukte et kjøkkenhåndkle som ikke var for løst i stoffet,mer lin lignendes så tenna ikke henger fast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da min klødde..Hjelpes!

Noe som kan virke er ; Ta et kjøkkenhåndkle, lag en god stor knute på midten og fukt hele greia med vann.Legg i fryser'n og server kald til valpen. Min elska den kalde knuta i alle fall

Brukte et kjøkkenhåndkle som ikke var for løst i stoffet,mer lin lignendes så tenna ikke henger fast

Takk! Det var en super ide :ahappy: *springe og finne håndkle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...