Gå til innhold
Hundesonen.no

etterlyser en eier


Boston eier

Recommended Posts

Vel jeg vil jo si at trådstarter har vist ganske mye interesse og ansvar her, og virker som om h*n vil ha orden i sakene.

Alle kan jo bli lurt, evnt. kan jo denne familien ha harr stor intr. og virket oppegående å intr. men så har kanskje intr. dabbet av. Alle kan jo være uheldige når det gjelder oplassering av hunden sin.

Ja, og det er fint om det ordner seg. Jeg vet bare at papirer angående min hund vokter jeg som gull, siden de er verdt dette for meg. Jeg personlig hadde hatt navn og kontaktmulighet til nye eiere og synes rett og slett det virker rart å glemme alt på tre år, som nye eiers navn, men folk er forskjellige. Det kan være en serie med uheldige ting som har skjedd her, for all del. Alle kan være uheldige, derfor sikrer man gjerne vovven man er glad i så godt man kan mot det.

Jeg syntes også det hørtes odd ut å skulle ta en hund med hjem til en annen hund som ikke gikk sammen med den for å så skulle sette den bort til andre igjen, og foreslo, av naturlige grunner, at Standal kunne ta oppdraget. Dersom en slektning tar over og passer på ham er det flott, men det kom jo ikke frem før i dag.

Hovedpoenget mitt er at hundens velferd må gå først, som kommer klart frem av innlegget mitt. De firbente klarer ikke alltid å si ifra selv.

Edit: dessuten kommer det jo frem fra folk som har jobbet på Viking at dette ikke bare er noe som har skjedd helt i det siste. Dersom det er den samme jacken har den hatt det kjipt en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...