Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan få i hunden canicur?

ipadda

Recommended Posts

Skrevet

Betty har det siste døgnet kastet opp endel. Vi er tomme for zoolac, og må dermed ty til Canicur.

Problemet er at bikkja er kvalm, dermed spiser hun ikke tabelettene selv, og jeg syns de er svææære. Jeg har prøvd å lokke med forskjellige ting, uten hell. Til slutt så måtte jeg dele de opp i pitte pitte små biter, stappe de i halsen og stryke for å få henne til å svelge. Dette syns jeg er brutalt, selv om det hjelper hunden..... og tabelettene som er i pakken er jo gedigne.

Hvordan pleier dere som gir canicur å gi hunden tabelettene?

Skrevet

Den ene gangen jeg brukte canicur så knuste jeg tablettene og blandet de ut med vann, han nekta å spise tablettene, men når det var blandet ut med vann så gikk det greit, og de gangene han nektet det også så brukte jeg sprøyte..

Skrevet
Den ene gangen jeg brukte canicur så knuste jeg tablettene og blandet de ut med vann, han nekta å spise tablettene, men når det var blandet ut med vann så gikk det greit, og de gangene han nektet det også så brukte jeg sprøyte..

Tusen Takk for svar. Jeg skal prøve i vann, hvis ikke får jeg prøve sprøyte, om ikke det virker så får jeg mose i henne en tabelett til, så får det bære til dyrelegen i morgen for sjekk og Zoolac (zoolac er nemlig godt..)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...