Gå til innhold
Hundesonen.no

Skremt og redd hund observert

MetteOgBeatrix

Recommended Posts

Har akkurat vært en temmelig redd hund her, antagelig Border Collie blanding.. For det meste hvit med svarte tegninger men med litt brunt under øynene. Var veldig tillitsfull mot meg men føk bort igjen da det tordnet igjen.. Løper rundt i nabolaget og jeg har ikke sett den her før.. Den ser ut til å stresse litt, men da den var bortil meg var den som sagt tillitsfull og lød "sitt" kommando med en gang. (meeeen så tordnet det igjen :banana: )

Forsøker å lokke den til meg men den er tydelig redd i tordenværet.. Den har ikke halsbånd på seg men ser ellers fin og velstelt ut.

Skal ut og forsøke å lokke den til meg igjen.. håper tordenet slutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkar :banana: Ring politiet for å spørre om noen har savnet den? Falken har jo også utstyr til å sjekke om den er chippet. Håper du får den i hus så den får roet seg og at eierne kommer til rette snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt politiet uansett. Min hund forsvant for 2 uker siden og jeg var livredd! Jeg ante ikke hvor jeg skulle starte og lete eller hva jeg skulle gjøre. Heldigvis hadde noen tatt henne med seg da hun løp i motorveien av alle steder og kjørt henne til dyrelegen. Der fikk de etter lenge tak i mamma. Tenk hvis det hadde vært din hund. Bedre at de får høre at hunden har vært sett i live så de har håp ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...