Cavalier&Collie Skrevet 27. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2005 "Snorker" hunden din når den blir gira? Det gjør hunden til bestefaren min og det er så teit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 27. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2005 Ho snorker ikke, men hu lager noen sånne "strekke seg lyder" innimellom når hu sover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 27. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2005 ja, men denne gjør det på lyse dagen når den blir opphissa. Vi må klemme rundt nesepartiet for å få den til å stoppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 27. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2005 Noen ganger snorker Rocky. Men det er ikke så ofte, det er nok når han sover veldig bra han gjør det Men han lager også sånne trekkelyder, det lyder som om der er en farlig hund i huset når han gjør det. Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 27. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2005 Aro snorker ikke når han er våken... Men snorker en del når han sover, lager også strekke lyder... Pluss klynker, knurrer, løper og logrer med halen, da er han virkelig i drømmeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 28. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2005 Chicka boffer, løper, knurrer og leker i søvne, men snorker ikke. Når hun er våken kommer det lite lyder fra hun egentlig, hun "prater" tilbaker til meg når jeg prater om "godis" og "mat" til hun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 28. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2005 Hero lager snorkelyder når han går sporsøk... Goshi hører ut som en hyene når hun blir stresset eller glad... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar