Gå til innhold
Hundesonen.no

Pris på hengerfeste?


MartineH

Recommended Posts

Da vi skulle handle bil i fjor, sa forhandleren at det kostet 5.000 å få festet på, inkludert arbeid og materiale. Dog var det en citroën, men det kan vel ikke være så store forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi skulle handle bil i fjor, sa forhandleren at det kostet 5.000 å få festet på, inkludert arbeid og materiale. Dog var det en citroën, men det kan vel ikke være så store forskjeller.

Det er akkurat det det er, ''store'' forskjeller. Men håper jo ikke det blir sabla dyrt, for hengerfeste må jeg ha - og bilen vil jeg ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkelnr: 27-90317

BENEVNING: Tilhengerfeste Kovil fast kule 1200 kg

Pris: 3459.00

Artikkelnr: 27-92208

BENEVNING: El.sats tilhengerfeste 7-polig, plug-in, passer ikke biler med ryggevarsling

Pris: 1450.00

+ montering (X antall timer x 900kr timen)

Så si 3timer

Totalt 7600kr

+ bilen må godkjennes av biltilsynet med hengerfeste i vognkortet Xkroner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte sikker nei.

Prisene er fra Mekonomen, timeprisen på verksted varierer fra 600 til 1200kroner, vil tro mercedes verksted ligger nærmere det øvre sjiktet...

Om de bruker 2timer eller 5timer på å montere det vet jeg heller ikke...

Å hva det koster å få den godkjent å inn i vognkortet vet jeg heller ikke...

Så en totalpris vil sikkert nærme seg underkant av 10.000 på et mercedes merkeverksted...

Men igjen, jeg vet ingenting sikkert..! om det blir 5000 eller 15000 så ikke skyld på meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte sikker nei.

Prisene er fra Mekonomen, timeprisen på verksted varierer fra 600 til 1200kroner, vil tro mercedes verksted ligger nærmere det øvre sjiktet...

Om de bruker 2timer eller 5timer på å montere det vet jeg heller ikke...

Å hva det koster å få den godkjent å inn i vognkortet vet jeg heller ikke...

Så en totalpris vil sikkert nærme seg underkant av 10.000 på et mercedes merkeverksted...

Men igjen, jeg vet ingenting sikkert..! om det blir 5000 eller 15000 så ikke skyld på meg... :)

Haha, jeg stoler på at dine beregninger er sånn ca. Så skal jeg ikke skylde på deg om det blir syke mengder tusen lapper mer, bare ''veldig veldig skuffet'' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...