Gå til innhold
Hundesonen.no

Counter Strike Source

SirScarab

Recommended Posts

fikk cs i 2000 og har spilt aktivt siden! Digger cs like mye i dag som da jeg starta.Har hl +hl2/orange box men spiller mest cs.16. Css synes jeg blir mer spray'n'pray-trenger ikke like mye "skills" som med cs. Ellers er jeg admin på min egen server og jobber for en av verdens ledende anti-cheat organisasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk cs i 2000 og har spilt aktivt siden! Digger cs like mye i dag som da jeg starta.Har hl +hl2/orange box men spiller mest cs.16. Css synes jeg blir mer spray'n'pray-trenger ikke like mye "skills" som med cs. Ellers er jeg admin på min egen server og jobber for en av verdens ledende anti-cheat organisasjon.

Stemmer hva er din server da :) 1.6 server det vell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Spilte i min tid CS og var med i -=TOB=- (Trondheim Old Boys) der det nesten kun var folk på over 30 med. Vi spilte blant annet mot norges beste guild/klan på den tiden. I dag er det kun yngste sønn som spiller og da source - har tittet litt på det, men uff hvor mye tull baner og annet det er med source. Men han syns det er morsomt, så vi eldre må vel bare godta at slikt er morsomt for yngre garde ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...