Gå til innhold
Hundesonen.no

Eksamenstider.


ipadda

Recommended Posts

Jeg får vite idag om jeg kommer opp i engelsk skriftlig eller ikke...Dør ikke om jeg kommer opp, men litt kjipt er det jo når 17. mai og slikt er imellom. I muntlig kan jeg komme opp i engelsk, naturfag, geografi og samfunnsfag, hvis jeg skal komme opp i noen av disse hadde det beste vært engelsk eller samfunnsfag, naturfag er heller ikke så dumt...

Jeg kom opp. Tenkte litt på det, og egentlig er det helt ok. Engelsk er mitt beste fag, og jeg tror det kommer til å gå bra. Nå vet jeg at jeg ikke kommer opp i muntlig, og disse er mye nærmere sommerferien og det er deilig å bare ha fri.

Fri = Kos i sola og i skogen med vofser :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får forkurs til ingeniørstudiet i år og tar matte (2MX og 3 MX), fysikk (2FY og 3FY) og kjemi (2KJ og 3KJ). Eksamen i matte og fysikk har jeg første uka i juni. Jeg håper på å ikke komme opp i kjemi muntlig, men det er en stor fare for det. Hvis jeg består (E eller bedre som karakter) er vi garantert studieplass ved samme skolen neste år. Hvis jeg stryker, vel, da har jeg hatt et langt år med stress til ingen nytte... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går 3 året på vgs, og kom i bokmål skriftlig (det gjør alle da..), nynorsk og kjemi. Kunne ikke blitt verre :whistle: kjemi var det aller aller verste som jeg kunne hatt eksamen i - hvem vil meg så vondt? :aww: kan bare glemme å studere til høsten i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pftttt, hvorfor det? Trenger ikke å gå så gæli, og studiet du har lyst å søke på trenger ikke ha så høy karaktergrense! Prøv før du avlyser festen, så skal du se! :whistle: For meg var nynorsken det verste som kunne skje, og vi hadde det som tvang. Var råsikker på jeg kom til å få 3, men slo til med en 5'er på eksamen! Du vet aldri hva du får til når adrenalinet slår inn og hjernen samler ALT du har lært på 3 år, fra naturfag til Kjemi 2 (3KJ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pftttt, hvorfor det? Trenger ikke å gå så gæli, og studiet du har lyst å søke på trenger ikke ha så høy karaktergrense! Prøv før du avlyser festen, så skal du se! :P For meg var nynorsken det verste som kunne skje, og vi hadde det som tvang. Var råsikker på jeg kom til å få 3, men slo til med en 5'er på eksamen! Du vet aldri hva du får til når adrenalinet slår inn og hjernen samler ALT du har lært på 3 år, fra naturfag til Kjemi 2 (3KJ).

hehe, takk for positive ord! skulle ønske jeg kunne vært like optimistisk som deg, og alle andre rundt meg :P men du aner hvirkelig ikke hvor lite (!) jeg kan i kjemi, hadde det ikke vært for min snille snille lærer, så hadde jeg ikke bestått faget en gang. Orker ikke tanken på en eksamen..

Og jeg skal bli sosionom liksom, trenger vel ikke kjemi til det. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt eksamen i nynorsk og bokmål skriftlig. Gikk sånn passe.. Håper jeg kommer opp i RLE, norsk, eller engelsk muntlig! Jeg DØØØR hvis jeg kommer opp i matte! Det er det værste som kan skje! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går 3 året på vgs, og kom i bokmål skriftlig (det gjør alle da..), nynorsk og kjemi. Kunne ikke blitt verre :P kjemi var det aller aller verste som jeg kunne hatt eksamen i - hvem vil meg så vondt? :aww: kan bare glemme å studere til høsten i hvertfall!

hehe, takk for positive ord! skulle ønske jeg kunne vært like optimistisk som deg, og alle andre rundt meg :P men du aner hvirkelig ikke hvor lite (!) jeg kan i kjemi, hadde det ikke vært for min snille snille lærer, så hadde jeg ikke bestått faget en gang. Orker ikke tanken på en eksamen..

Og jeg skal bli sosionom liksom, trenger vel ikke kjemi til det. :lol:

Jeg har det på samme måte. Jeg kjenner suget i magen bare ved tanken på å komme opp i naturfag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går første klasse på Media og kommunikasjon (yrkes linje) så jeg kan bare kommer opp i matte skriftlig og/eller naturfag muntlig. Ber til gud om at jeg ikke kommer opp i matte! Hater det! Hadde ikke taklet 6 timer eller noe som det er med matte :lol: Men naturfag funker bra ^^ Helst vil jeg ikke komme opp i noe da. Men naturfag har jeg topp karakter i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...