Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjennomført MH

Carina

Recommended Posts

Flinke vakre Cane som jaktfille og spøkelser er ting man bare kan stå å titte på :P:)

Gratulerer med vel overstått MH :P

Hehe, det var faktisk veldig uventet at han ikke var interessert i filla i det hele tatt, for det er omtrent sånn vi fyrte han opp på spor når han var yngre. Jeg vet at han ikke har veldig mye jakt, men jeg hadde forventet at nysgjerrigheten gjorde at han ville sjekke det ut likevel.

Det var en meget aktiv nesebruk da spøkelsene kom, høres ikke på filmen, men han brummet en del. Men det var jo ikke verre enn at man måtte sjekke det ut liksom, og det er jo bra. :)

Takk for gratulasjon. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med fin MH. :) Kjempemorsomt at du har lagt ut film fra momentene! Cane ser ut til å ha blitt en herlig gutt, tenk at det er den samme hunden som den lille fleecevalpen med småskeive ører som du hadde med på leiren. Og så mye som dere har fått til på den korte tiden! Nei, har sagt det før, og sier det igjen, dere er flinke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med fin MH. :) Kjempemorsomt at du har lagt ut film fra momentene! Cane ser ut til å ha blitt en herlig gutt, tenk at det er den samme hunden som den lille fleecevalpen med småskeive ører som du hadde med på leiren. Og så mye som dere har fått til på den korte tiden! Nei, har sagt det før, og sier det igjen, dere er flinke. :)

Så koselig sagt av deg! Ja, det har skjedd mye siden sonenleiren, både med Cane og Decoy og både når det gjelder utseende og trening. :P Jeg er kjempefornøyd med gutten min. :P

Tusen takk for grattiser. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :icon_redface: Cane er flink! Og jeg syns han er sååå pen :blink:

på FA'en stod Bea og knurra, bjeffet og bruste seg opp på de skumle spøkelsene... Da vi kledde av dem overøste hun dem med kjærlighet og slikket dem i hele fjeset, rare voffen min.

Tusen takk! :blink:

Hehe, det er morsomt å se hvor kjapt de blir ferdige med det når det bare er mennesker. :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...