Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjennomført MH

Carina

Recommended Posts

Flinke vakre Cane som jaktfille og spøkelser er ting man bare kan stå å titte på :P:)

Gratulerer med vel overstått MH :P

Hehe, det var faktisk veldig uventet at han ikke var interessert i filla i det hele tatt, for det er omtrent sånn vi fyrte han opp på spor når han var yngre. Jeg vet at han ikke har veldig mye jakt, men jeg hadde forventet at nysgjerrigheten gjorde at han ville sjekke det ut likevel.

Det var en meget aktiv nesebruk da spøkelsene kom, høres ikke på filmen, men han brummet en del. Men det var jo ikke verre enn at man måtte sjekke det ut liksom, og det er jo bra. :)

Takk for gratulasjon. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med fin MH. :) Kjempemorsomt at du har lagt ut film fra momentene! Cane ser ut til å ha blitt en herlig gutt, tenk at det er den samme hunden som den lille fleecevalpen med småskeive ører som du hadde med på leiren. Og så mye som dere har fått til på den korte tiden! Nei, har sagt det før, og sier det igjen, dere er flinke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med fin MH. :) Kjempemorsomt at du har lagt ut film fra momentene! Cane ser ut til å ha blitt en herlig gutt, tenk at det er den samme hunden som den lille fleecevalpen med småskeive ører som du hadde med på leiren. Og så mye som dere har fått til på den korte tiden! Nei, har sagt det før, og sier det igjen, dere er flinke. :)

Så koselig sagt av deg! Ja, det har skjedd mye siden sonenleiren, både med Cane og Decoy og både når det gjelder utseende og trening. :P Jeg er kjempefornøyd med gutten min. :P

Tusen takk for grattiser. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :icon_redface: Cane er flink! Og jeg syns han er sååå pen :blink:

på FA'en stod Bea og knurra, bjeffet og bruste seg opp på de skumle spøkelsene... Da vi kledde av dem overøste hun dem med kjærlighet og slikket dem i hele fjeset, rare voffen min.

Tusen takk! :blink:

Hehe, det er morsomt å se hvor kjapt de blir ferdige med det når det bare er mennesker. :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...