Gå til innhold
Hundesonen.no

marco som klikkerhund?

marcoograya

Recommended Posts

jeg har vurdert det sterkt, men han går veldig bra nå og derfor vet jeg ikke om det er så sinnsykt lurt å forvirre han med det nå?

han er blitt ufattelig lydig og tar alle komandoer kjapt...selfølgelig prøver han seg litt av og til...men da må jeg bare beholde tolmodigheten... har derevet med klikkertrening på min forrige colliehannhund...da funka det...vet at det vil funke på marco og, men er det så lurt når jeg alerede har begynt uten?og vi har holdt på siden juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenta :) Jeg synes og du har hatt en stor fremgang med Marco siden du fikk han, han har jo blitt super! Men fordelen med klikkertrening er jo at det iallefall ikke gjør noen skade om du prøver! Du trenger jo forresten ikke rpøve å lenge heller, du ser jo bare etter en uke på Puma så har han jo blitt utrolig mye bedre!! Men jeg synes ikke det er sånn at du MÅ begynne med det, du kan jo prøve hvis du har lyst! Du har jo masse oppmerksomhet fra han allerede.. Men jeg synes klikkertrening er kjempegøy, og absolutt anbefalingsverdig hvis du har lyst til å ta det opp igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...