Gå til innhold
Hundesonen.no

Omplassering av hunder


Exotic

Recommended Posts

Hei! Jeg er ny her og er på jakt etter hunder til omplassering i Bergen!

Har til nå sett på "FANT omplassering" i bergen men der var det bare 2 hunder til omplassering!

Er det noen her som vet om flere plasser i bergens området hvor jeg evnt kan besøke hundene ? Evnt link til hjemmesider ?

Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Det var ikke mange..

Men er ganske mangen hunder til omplassering nå ser jeg, men det er privat.

Vil helst anbefale å kjøpe fra en organisasjon, men visst du ikke finner noe der er det jo mulig å kjøpe privat. Så lenge eier er seriøs og du får rett informasjon om hunden. (det er viktig!)

Vet ikke om så mange i Bergen desverre, men skal holde øynene oppe og si ifra :D

Hvorfor vil du ha en omplasseringshund egentlig ?

Vil du ha valp eller voksen?

Og hvilken rase vil du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Det var ikke mange..

Men er ganske mangen hunder til omplassering nå ser jeg, men det er privat.

Vil helst anbefale å kjøpe fra en organisasjon, men visst du ikke finner noe der er det jo mulig å kjøpe privat. Så lenge eier er seriøs og du får rett informasjon om hunden. (det er viktig!)

Vet ikke om så mange i Bergen desverre, men skal holde øynene oppe og si ifra :D

Hvorfor vil du ha en omplasseringshund egentlig ?

Vil du ha valp eller voksen?

Og hvilken rase vil du ha?

Grunnen til at vi skal ha en omplasserings hund er pga vi ønsker å hjelpe hunder som ikke har eg hjem og evnt er uønsket!

Helst på jakt etter en valp, men kan også ta imot voksen hund om det ikke er noen valper til omplassering!

Rase spiller ingen rolle, vil helst møte hunden og se hvordan den er og bli bedre kjent med den ..

Vet du om noen private som omplasserer hunder ? Evnt hjemmesider / tlf ?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sjekke lokalaviser(BT, BA, Fanaposten osv.), eventuelt finn.no hvis du er på jakt etter omplasseringshund?

Sitter og ser på BA, finner ingenting på BT, bare hvordan vi legger ut annonse ? Skal se på Fanaposten nå :) - Må si det ikke var noe lett å finne noe på BT og Fanaposten. Fant faktisk ingen annonser. Utrolig kompliserte sider eller er dt bare jeg som er trøtt idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at vi skal ha en omplasserings hund er pga vi ønsker å hjelpe hunder som ikke har eg hjem og evnt er uønsket!

Helst på jakt etter en valp, men kan også ta imot voksen hund om det ikke er noen valper til omplassering!

Rase spiller ingen rolle, vil helst møte hunden og se hvordan den er og bli bedre kjent med den ..

Vet du om noen private som omplasserer hunder ? Evnt hjemmesider / tlf ?

Takk på forhånd!

Så flott at du vil det :)

Vet om noen gode omplasserings sider, der du kanskje finner en;)

www.charlottes.no

www.drobakhundehotell.no

www.hundeomplassering.no

www.omplasseringvest.com

www.bricksite.com/budadogs

www.corgi.no/omplassering

I tillegg er det som de andre her sier:) Let litt på finn og andre sider.. Men vær litt skeptisk, det er jo tross allt du som skal ha ansvar for hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du vil det :)

Vet om noen gode omplasserings sider, der du kanskje finner en;)

www.charlottes.no

www.drobakhundehotell.no

www.hundeomplassering.no

www.omplasseringvest.com

www.bricksite.com/budadogs

www.corgi.no/omplassering

I tillegg er det som de andre her sier:) Let litt på finn og andre sider.. Men vær litt skeptisk, det er jo tross allt du som skal ha ansvar for hunden.

Takk, har så og si sett gjennom alle så vidt jeg vet, men tar en runde til og sjekker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga. at "Omplasseringvest" har sluttet, så har vi fått mye av hundene som kommer i fra Bergen. I tillegg så har vi veldig mange fra Bergen som kommer for å hente hunder hos oss. Jeg vet at "Fant" holder på, men jeg vet ikke hvor aktive de er :asmile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...